نیازمند همراهی مردم در اجرای محدودیت‌ها تا پایان طرح هستیم
07 آذر 1399 - 6:56
بازدید 72
5

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید در این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم. به گزارش گفتمان زاگرس:حسین فارسی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با فرهنگ ملایر […]

پ
پ

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید در این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین فارسی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با فرهنگ ملایر همراهی خوب و بی‌نظیری با اجرای محدودیت‌های جدید دارند که ستودنی است.

وی افزود: طی بازدیدهای مکرر از سطح شهر، شهروندان فقط برای تامین مایحتاج ضروری و یا انجام اقدامات درمانی در سطح شهر تردد می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: مردم باید به این باور برسند که خطر کرونا همیشه وجود دارد و چنانچه تا پایان طرح همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا داشته باشند، می‌توانیم از این شرایط خارج و محدودیت‌ها نیز برداشته می‌شود.

فارسی با بیان اینکه با حضور شبانه‌روزی پلیس در ورودی ملایر مشکلی در این مبادی برای اجرای محدودیت‌ها نداریم، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس راهور و نیروی انتظامی این شهرستان را قابل تقدیر خواند.

وی همچنین از همراهی ویژه اصناف، کسبه و بازاریان ملایر در اجرای این محدودیت‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همراهی و تعامل خوب مردم و اصناف، طی روزهای آینده خبرهای خوشی از کاهش آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در اعمال محدودیت‌ها مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی اصناف پس از ساعت ۱۸ با همراهی واحدهای صنفی، شاهد کاهش ورودی بیمارستان‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ بودیم.

فارسی بیان کرد: نتیجه روند کاهشی آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها در اعمال محدودیت‌های جدید، حداقل طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.

وی گفت: چنانچه پس از پایان ۲ هفته وضعیت شهرستان همچنان قرمز باشد، محدودیت‌ها ادامه پیدا می‌کند، اما اگر مردم به همین شکل پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند، با خروج از شرایط قرمز، محدودیت‌ها نیز لغو خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش گفتمان زاگرس، سیما سادات لاری روز پنج شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ششم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۳۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۰۸ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۳۳ هزار و ۲۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.