دسته بندی ها: اخبار ویژه
| 4 سال قبل

نمایندگان به جای تخریب شهردار،دنبال جذب اعتبارات باشند/عملکرد شاعری جای تقدیر دارد

عضو شورای شهر اهواز گفت:باید نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی به رسالت خود به درستی عمل کنند و به دنبال جذب اعتبارات از دولت باشند نه اینکه انگشت اتهام را به سوی شهردار اهواز بگیرند.

به گزارش گفتمان زاگرس:اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز در خصوص آبگرفتگی برخی نقاط شهر اظهار داشت:نسبت به دوره قبل سطح آبگرفتگی در شهر اهواز به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد که نتیجه تلاش های شهردار اهواز در یکسال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب شهردار اهواز منجر به کاهش آبگرفتگی در اکثر نقاط شهر شد افزود:برخی به خاطر خصومت شخصی و نیات‌ سیاسی به دنبال تخریب شهردار و شورای شهر هستند و چشم روی واقعیت ها می‌بندند چرا که باید به اندازه پول و امکاناتی که در اختیار شهرداری قرار داده شده  از او کار بخواهیم.

لطفعلی زاده گفت:بودجه  مورد نیاز برای  طرح جامع آبهای سطحی اهواز چیزی در حدود  5 هزار میلیارد تومان است این در حالی است که کل بودجه سال ۹۹ شهرداری اهواز ۲۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد:شورای شهر اهواز امسال برای نفاط بحرانی اهواز حدود ۷۰ میلیارد تومان تخصیص داد و شهرداری اهواز بیش از ۷۰ درصد این طرح ضربتی آبهای سطحی اهواز را با موفقیت انجام داد.

این عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در طول ادوار گذشته این اولین باری است که بودجه ای صرف آبهای سطحی اهواز می‌شود تاکید کرد: هر چند شهردار اهواز در این زمینه کم نگذاشت و جهادی وارد میدان شد اما وقتی هزینه این طرح چندین برابر بودجه سالیانه شهرداری اهواز است بدون شک بدون کمک دولت انجام این کار محال است.

وی ادامه داد:باید نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی به رسالت خود به درستی عمل کنند و به دنبال جذب اعتبارات از دولت باشند نه اینکه انگشت اتهام را به سوی شهردار اهواز بگیرند و چشم بر روی زحمات مجموعه شهردار و شورا ببندند موج سواری در زمانی که مردم مشکل دارند کمال بی انصافی است با تخریب شهردار مشکل شهر اهواز و مردم حل نمی شود.

این عضو شورای شهر اهواز گفت:مناطقی که پارسال چندین روز زیر آب بودند امسال دچار آبگرفتگی نشدند این نشان از نمره قبولی شهردار و شورای شهر اهواز دارد آقای شاعری دوبرابر بودجه عمرانی دوره شهردار قبل را به هزار زحمت برای نقاط بحرانی اهواز اختصاص داد و پروژه ها را عملیاتی کرد.

وی ادامه داد:مطالبه شهردار اهواز از مسوولان دولتی و دیدارها و تماس ها با آنها منجر به این شده است که امروز رئیس جمهور وعده ای برای کمک به حل این معضل بدهند اما برای وصول به نتیجه همه باید پای کار بیایند و کمک کنند تا با هم افزایی مشکل آبگرفتگی اهواز را ریشه ای حل کنیم.

ایرنا