کاهش ۳۴ درصدی بستری شدگان در کهگیلویه و بویراحمد
15 آذر 1399 - 11:00
بازدید 97
7

اجرای محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بستری شدگان کرونایی را ۳۴ درصد کاهش داد. به گزارش گفتمان زاگرس:استاندار در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: همراهی مردم به ویژه صنوف در دو هفته اخیر باعث کاهش ۳۴ درصدی بستری شدگان کرونایی شد و همچنین وضعیت دو شهرستان را از قرمز به نارنجی […]

پ
پ

اجرای محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بستری شدگان کرونایی را ۳۴ درصد کاهش داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:استاندار در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: همراهی مردم به ویژه صنوف در دو هفته اخیر باعث کاهش ۳۴ درصدی بستری شدگان کرونایی شد و همچنین وضعیت دو شهرستان را از قرمز به نارنجی تغییر داد.
حسین کلانتری اضافه کرد: شرایط در مرکز استان همچنان قرمز است که برای بهبود آن به مشارکت همگانی نیاز است.
وی افزود: ۸۰ درصد تست‌ها در بیرون از بیمارستان‌ها در مراکز درمانگاهی و ۱۶ ساعته انجام شد که این امر به سیر نزولی بستری‌ها کمک کرده است.
استاندار ادامه داد: با تلاش مجموعه ستاد و دانشگاه علوم پزشکی در همه شهرستان‌های استان، مراکز قرنطینه ایجاد شده تا کسانی که به تشخیص کادر درمانی باید بیرون از بیمارستان‌ها مراقبت شوند در این مراکزمستقر شوند.
وی همچنین در هشداری جدی به کسانی که نسبت به سلامتی مردم بی تفاوت هستند و باعث گسترش بیشتراین بیماری می‌شوند گفت: این افراد در اولین فرصت به محاکم قضایی و انتظامی استان معرفی شوند.
آقای کلانتری به طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: این طرح از انتشار بیشتر این بیماری در سطح شهر‌ها جلوگیری می‌کند.
استاندار به در پیش بودن روز پرستار اشاره کرد و گفت: باید به نحو احسن از تلاش پرستاران تجلیل شود.
فرمانده سپاه فتح استان هم به عملیاتی شدن طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ۷۳۶ تیم برای تحقق اهداف این طرح در محله‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
سردار خرمدل به هدفمند شدن توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها بین خانواده‌هایی که در قرنطینه هستند و قدرت تامین مایحتاج کمتری دارند توزیع می‌شود.
فرمانده انتظامی استان نیز نتایج اِعمال محدودیت‌های ترافیکی را رضایت بخش دانست وگفت: در این ایام همراهی مردم با طرح محدودیت ترافیکی باعث کاهش چشمگیر تردد در محور‌های برون شهری شد.
سردار مصطفایی افزود: در طول اجرای محدودیت‌ها از ادامه سفر ۳ هزار و ۷۲۶ خودرو جلوگیری شد.
وی اضافه کرد: در این مدت ۷ هزار و ۱۵۴ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۲۵۱ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۵۲ فقره جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگانی که به دستورالعمل‌ها بی تفاوت بودند اِعمال شد.
در این جلسه اعضا در باره اعمال محدودیت‌های صنوف در مهریان، اکبرآباد و سرابتاوه نیز گفتگو کردند.
گفتنی است تابهبود شرایط اِعمال محدودیت‌ها در مرکز استان ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.