اختصاص سه دستگاه اکسیژن ساز به ایلام توسط بنیاد مستضعفان
18 آذر 1399 - 4:46
بازدید 159
8

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان گفت: ۳ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان ایلام، از سوی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال تامین شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛احمد همتی گفت: به دنبال افزایش شیوع کرونا در موج سوم و با توجه به مشکلات بیمارستان‌های درگیر کرونا و درخواست وزارت بهداشت […]

پ
پ

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان گفت: ۳ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان ایلام، از سوی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال تامین شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛احمد همتی گفت: به دنبال افزایش شیوع کرونا در موج سوم و با توجه به مشکلات بیمارستان‌های درگیر کرونا و درخواست وزارت بهداشت با دستور و پیگیری فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی اختصاص یافت.

وی افزود: از این تعداد ۳ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان ایلام، از سوی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال تامین شد.

لازم به ذکر است؛ هزینه خرید این تجهیزات تامین شده و این دستگاه‌ها پس از خرید در اختیار وزارت بهداشت و بیمارستان‌های مذکور قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.