جایگاه های سی ان جی برای استاندارد سازی ۲ هفته فرصت دارند
19 آذر 1399 - 17:04
بازدید 115
6

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ۲ هفته ای به هشت جایگاه غیر استاندارد این استان داده شده تا نسبت به نواقص موجود، ایمن سازی و استانداردسازی جایگاهشان اقدام کنند. به گزارش گفتمان زاگرس؛مهدی علیزاده اظهار داشت: روز گذشته گاز ۸ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر […]

پ
پ

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ۲ هفته ای به هشت جایگاه غیر استاندارد این استان داده شده تا نسبت به نواقص موجود، ایمن سازی و استانداردسازی جایگاهشان اقدام کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛مهدی علیزاده اظهار داشت: روز گذشته گاز ۸ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع شد.

وی افزود: امروز به منظور پیگیری و رفع مشکل نشستی با فرمانداری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقرر شده از سوی استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مهلت ۲ هفته ای به این جایگاه ها داده شود تا نسبت به نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان اقدام کنند.

علیزاده بیان کرد: هم اینک گاز این جایگاه ها وصل شده اما باید ظرف ۲ هفته نسبت به استاندارد سازی و ایمن سازی آن ها هر چه سریع تر اقدام شود.

این هشت مورد به ترتیب یک مورد در شهرستان کهگیلویه، یک مورد در شهرستان لنده و ۶ مورد در شهرستان بویراحمد تعطیل بوده است.

به گفته مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای شهروندان و مصرف کنندگان بوده است.

تعداد ۲۸ جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که هم اینک ۳۱ هزار و ۹۱۰ متر مکعب بر ساعت ظرفیت دارند به این معنا که در هر ساعت این میزان فروش داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.