بازارچه عرضه مستقیم میوه در حاشیه شهر همدان راه‌اندازی می‌شود
20 آذر 1399 - 4:23
بازدید 100
8

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در مرکز استان خبر داد و گفت: این بازارچه ها با هدف رفاه حال مردم و دسترسی آسان به مایحتاج موردنیاز با قیمت مناسب دایر می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛ظاهر پورمجاهداظهار داشت: اولین بازارچه عرضه میوه و تره بار به زودی در […]

پ
پ

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در مرکز استان خبر داد و گفت: این بازارچه ها با هدف رفاه حال مردم و دسترسی آسان به مایحتاج موردنیاز با قیمت مناسب دایر می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ظاهر پورمجاهداظهار داشت: اولین بازارچه عرضه میوه و تره بار به زودی در شهرک مدنی همدان راه اندازی و افتتاح می شود و دومین بازارچه نیز در هنرستان و سپس در شهرک بهشتی راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: این بازارچه ها در راستای تفاهم نامه بین شهرداری و اتحادیه تعاون روستایی برای عرضه میوه و تره بار و مایحتاج مردم با قیمت کمتر در مناطق حاشیه ای شهر و شهرک ها ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: اتحادیه تعاون روستایی از تولید به مصرف می‌تواند اقلام مورد نیاز را بدون دخالت واسطه و دلال از استانهای محل تولید تهیه کرده و در بازارچه های یاد شده توزیع کند. 

پورمجاهد با بیان اینکه زمین مورد نیاز بازارچه ها توسط شهرداری تامین می شود، خواستار همکاری بیشتر شهرداریها در این راستا شد تا اتحادیه تعاون روستایی بتواند این بازارچه ها را با شتاب بیشتری دایر کند.

به گفته او چنانچه استقبال مردم از این بازارچه ها خوب باشد و تعاونی روستایی نیز بتواند رضایت مصرف کنندگان را جلب کند، این طرح در مناطق دیگری از شهر همدان نیز اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان یادآوری کرد: علاوه بر این ۱۰ فروشگاه شهروند که شهرداری قبلا در سطح شهر همدان احداث کرده بود نیز برای توزیع مواد پروتئینی و کالاهای اساسی فعالتر می‌شود.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در شهر همدان فعالیت دارند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.