۲۹۹۰۰ کردستانی متقاضی مسکن ملی شدند
21 آذر 1399 - 4:47
بازدید 114
4

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: ۲۹ هزار و ۹۰۰ نفر در استان برای بهره مندی از طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند و در مرحله تامین زمین برای این درخواست ها هستیم. به گزارش گفتمان زاگرس؛محمد صدیق ثابتی اظهار کرد: راه و شهرسازی وظیفه تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی را […]

پ
پ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: ۲۹ هزار و ۹۰۰ نفر در استان برای بهره مندی از طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند و در مرحله تامین زمین برای این درخواست ها هستیم.

به گزارش گفتمان زاگرس؛محمد صدیق ثابتی اظهار کرد: راه و شهرسازی وظیفه تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی را بر عهده گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان افزود: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه اجرای طرح مسکن ملی را برعهده دارد و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر این مهم به بنیاد مستضعفان واگذار شده است.

ثابتی اعلام کرد: پس از اعلام رسمی ثبت نام افراد متقاضی در سامانه طرح مسکن ملی ۲۹ هزار و ۹۰۰ کردستانی متقاضی شدند که در مرحله تأمین زمین برای این درخواست‌ها هستیم.

ثابتی افزود: در هر کدام از شهرهای استان چندین لکه زمین را در نظر گرفته‌ایم که پس از بررسی‌های کارشناسی بهترین نقطه که کمترین هزینه‌های آماده سازی را دارد به این طرح اختصاص پیدا کند.

انتقال سند مسکن مهر به افراد متقاضی ‌

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان همچنین از تصمیم به واگذاری قطعی سهم عرصه واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله به مالکین اعیانی خبر داد.

ثابتی افزود: در صورت ارائه درخواست کتبی هر یک از مالکان رسمی اعیانی اقدامات لازم نسبت به اخذ صورت مجلس تفکیکی عرصه مشتمل بر سطح اشغال، مشاعات، فضاهای اختصاصی و اسناد تک برگی آن انجام و سهم عرصه واحد در تملک به آنها واگذار خواهد شد.

وی افزود: قیمت کارشناسی روز عرصه واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله مستلزم اخذ نظر هیأت کارشناسی ۳ نفری رسمی دادگستری است و واگذاری قطعی قدرالسهم عرصه واحدها منوط به تسویه حساب اجاره بهای عرصه واحدهای مسکن مهر مورد نظر از زمان انعقاد قرارداد اجاره تا زمان قرارداد واگذاری قطعی قدرالسهم عرصه خواهد بود.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.