کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه
21 آذر 1399 - 4:50
بازدید 109
6

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس؛امیدعلی مرآتی اظهار کرد: با مقایسه خاموشی‌های امسال نسبت به سال گذشته به دلیل انجام مانور تعمیرات سراسری، شاهد کاهش هشت درصدی خاموشی‌ها هستیم و امیدواریم با اجرایی کردن برنامه‌های جدید، خاموشی‌ها به […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از کاهش هشت درصدی خاموشی ها نسبت به سال گذشته در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛امیدعلی مرآتی اظهار کرد: با مقایسه خاموشی‌های امسال نسبت به سال گذشته به دلیل انجام مانور تعمیرات سراسری، شاهد کاهش هشت درصدی خاموشی‌ها هستیم و امیدواریم با اجرایی کردن برنامه‌های جدید، خاموشی‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به بارش‌های سیلابی سال‌های گذشته و تأثیرات مخرب آن بر روی شبکه برق، افزود: با توجه به پیش بینی وضع هوا و انتظار بارش برف سنگین در فصل زمستان، لازم است برای هرگونه حادثه برای پست‌ها و خطوط توزیع برق، سناریوهای از پیش تعیین شده پیش بینی شده و از آنجایی که احتمال سقوط تیرها و تأسیسات و پارگی سیم‌ها به علت شدت بارش برف و وزش باد وجود دارد، تمهیدات لازم دیده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: مکاتبات لازم با شهرستان‌ها در خصوص تأسیسات داخل حریم رودخانه‌ها انجام گرفته که باید با برنامه ریزی و پیگیری مدیران شهرستان‌ها این مشکلات مرتفع و ساماندهی گردد.

مرآتی بر شناسایی نقاط آسیب پذیر شبکه برق تاکید کرد و گفت: تست و آماده بکاری مولدهای برق، شروع به کار گروه‌های خط گرم و رزرو کابل‌های آماده دو سر کابل شو شده در هر امور، از دیگر اقدامات است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.