منطقه ویژه اسلام آبادغرب، به فکر جذب سرمایه‌گذار
23 آذر 1399 - 5:00
بازدید 126
8

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : منطقه ویژه اسلام آبادغرب، به فکر جذب سرمایه‌گذار باشد. به گزارش گفتمان زاگرس:حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به استقرار چند مرحله گمرک در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب، گفت : علی‌رغم کمبود برخی زیرساخت‌ها و نبود کد عملیاتی منطقه ویژه اسلام آبادغرب، در گذشته ساختمان و کارکنان گمرک را […]

پ
پ

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : منطقه ویژه اسلام آبادغرب، به فکر جذب سرمایه‌گذار باشد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به استقرار چند مرحله گمرک در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب، گفت : علی‌رغم کمبود برخی زیرساخت‌ها و نبود کد عملیاتی منطقه ویژه اسلام آبادغرب، در گذشته ساختمان و کارکنان گمرک را در این منطقه مستقر کردیم.

او گفت : باوجود کمبود نیرو در این سازمان، دو مرحله کارکنان گمرک را مستقر کردیم، اما عملاً هیچگونه فعالیت (ورود و خروج کالا) در این منطقه انجام نشد و نه از لحاظ شرعی و نه اخلاق سازمانی، جایز نبود بیش از این کارکنان گمرک را در این منطقه، معطل و بدون فعالیت بگذاریم.

مدیرکل گمرکات استان با تشریح وظیفه این سازمان، افزود : منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب ابتدا باید به فکر جذب سرمایه‌گذار و سپس به فکر گمرک باشد، زیرا استقرار گمرک عملاً کمکی به پیشبرد اهداف منطقه ویژه‌ای که ظاهراً یک زمین خالی است، نمی‌کند.

او افزود : استارت پتروشیمی در این شهرستان، روزنه امیدی است که با استقرار کامل آن، گمرک نیز درکنار پتروشیمی خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.