اختصاص تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به معتادان بهبود یافته
23 آذر 1399 - 5:41
بازدید 255
8

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: معتادانی که مراحل بهبودی از مراکز جامع درمان و بازتوانی را طی کنند از تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی بهره مند می شود. به گزارش گفتمان زاگرس:فاطمه رضوان مدنی عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: راه اندازی مراکز جامع درمان و […]

پ
پ

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: معتادانی که مراحل بهبودی از مراکز جامع درمان و بازتوانی را طی کنند از تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی بهره مند می شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:فاطمه رضوان مدنی عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: راه اندازی مراکز جامع درمان و باز توانی معتادان در کشور به صورت جدی پیگیری می‌شود تا درمان اعتیاد به شکلی جدی و کامل انجام صورت گیرد.

وی افزود: تاکنون ۶ مرکز جامع درمان و باز توانی معتادان در کشور راه‌اندازی شده و دی ماه امسال نیز ۲۰ مرکز دیگر راه اندازی خواهند شد.

رضوان مدنی اظهار کرد: در این مراکز کار سم زدایی افراد معتاد در ۱۵ روز و بر اساس نوع اعتیاد به ماده مخدر انجام می‌شود و کلاس‌های مختلف مشاوره نیز دایر می‌شود البته درمان کامل افراد در این مراکز یک سال طول خواهد کشید.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: دوره اقامت افراد گرفتار به اعتیاد در این مراکز سه ماه و نیم بوده و طی ۸ ماه نیز ۵۲ جلسه مشاوره و باز توانی برای آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از اطمینان از بهبود افراد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد برای اشتغال‌زایی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: اشتغال معتادان بهبود یافته بسیار مهم است و باید آنان حرفه‌ای یاد گیرند و دغدغه مسکن و درآمدشان رفع شود.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی یک مرکز جامع درمان و باز توانی معتادان در تمامی مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: دی ماه امسال ۲۰ مرکز در سطح کشور راه اندازی می‌شود.

وی همچنین از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی مرکز جامع درمان و باز توانی معتادان در استان کردستان خبر داد و گفت: از این محل در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان به کردستان اختصاص خواهد یافت.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.