معاون استاندار: امنیت کامل در لرستان برقرار است
23 آذر 1399 - 11:35
بازدید 138
5

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور قدرتمند و منسجم نیروهای مسلح موجب برقراری امنیت کامل در استان شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:محمود ثمینی روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده های استان اظهار داشت: اقدامات عواملی که برای ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند ارزشمند […]

پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور قدرتمند و منسجم نیروهای مسلح موجب برقراری امنیت کامل در استان شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمود ثمینی روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده های استان اظهار داشت: اقدامات عواملی که برای ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت ۲ نعمت بزرگ هستند افزود: تمامی نیروهای مسلح در سطوح مختلف برای حفظ امنیت و آسایش مردم در تلاش هستند که در این راستا سایر دستگاههای اجرایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری نیز فعالیت شبانه روزی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: تمامی این نیروها هنگام بروز حوادث در کنار یکدیگر برای حفظ آرامش روحی مردم تلاش می کنند و در سیل ۹۸ از خودگذشتگی نشان دادند.

ثمینی گفت: امیدواریم اجرای طرح زمستانی و اعزام نیروها به سخت ترین نقاط جاده ای لرستان، کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

باتوجه به شروع فصل سرما، ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده های لرستان مستقر هستند و محورهای آسیب دیده مانند خرم آباد – پلدختر با حساسیت بیشتری مدیریت می شود.

۲۵ هزار تن شن و نمک امسال برای یخ زدایی جاده های استان استفاده خواهد شد.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.