فروش مرغ گران‌تر از قیمت مصوب تخلف است/ توزیع ۴۷ تن مرغ در شبکه فروش چهارمحال و بختیاری
25 آذر 1399 - 13:48
بازدید 243
6

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در زمینه فروش مرغ ۲۰هزار و ۴۰۰ است و اجازه فروش گران‌تر از قیمت فوق و قطعه‌بندی آن تخلف است. به گزارش گفتمان زاگرس:حسن شمسی‌پور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ تن مرغ زنده کشتار و ۴۷ تن […]

پ
پ

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در زمینه فروش مرغ ۲۰هزار و ۴۰۰ است و اجازه فروش گران‌تر از قیمت فوق و قطعه‌بندی آن تخلف است.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسن شمسی‌پور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ تن مرغ زنده کشتار و ۴۷ تن مرغ بسته‌بندی در شبکه فروش استان توزیع شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قیمت مصوب تنظیم بازار در زمینه فروش مرغ ۲۰هزار و ۴۰۰ است و تا پایان التهابات مرغ و اطلاع ثانوی اجازه فروش مرغ تحت هیچ عنوانی گرانتر از قیمت تصویب شده و قطعه‌بندی آن مجاز نیست و تخلف است.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی از شهرستان‌ها مرغ به قیمتی بالاتر از میزان تعیین شده به فروش می‌رسد که فرمانداران شهرستان‌های فوق ذکر به عنوان رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان تابعه خود می‌توانند این موضوع را پیگیری و برای رفع این مشکل اقدام کنند.

شمسی‌پور تاکید کرد: اگر میزان تولید و کشتار مرغ به همین روند طی شود، مشکل کمبود مرغ در استان نخواهیم داشت که برای تثبیت این روند مرغداران باید برای افزایش تولید مورد ترغیب و تشویق قرار گرفته و مشکلاتی که مطرح می‌کنند مرتفع شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.