بی‌مهری برخی مدیران به سمن‌ها مشارکت‌های اجتماعی را کمرنگ می‌کند
28 آذر 1399 - 5:15
بازدید 131
8

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سازمان‌های مردم نهاد به ویژه در ایام شیوع کرونا، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از این سازمان‌ها حمایت کنند و تاکید کرد بی‌مهری برخی مدیران به سمن‌ها مشارکت‌های اجتماعی را کمرنگ می‌کند. به گزارش گفتمان زاگرس:«فریبرز نجفی‌مهر» روز پنجشنبه در نشست […]

پ
پ

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سازمان‌های مردم نهاد به ویژه در ایام شیوع کرونا، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از این سازمان‌ها حمایت کنند و تاکید کرد بی‌مهری برخی مدیران به سمن‌ها مشارکت‌های اجتماعی را کمرنگ می‌کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:«فریبرز نجفی‌مهر» روز پنجشنبه در نشست با هیات اندیشه‌ورز سازمان‌های مردم نهاد استان در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه،  با قدردانی از تلاش ها و زحمات سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه در مواجهه با ویروس کرونا و همچنین در سایر عرصه ها خدمت می نمایند، اظهارداشت: متاسفانه سمن های استان در بخشی از حوزه ها با بی مهری مدیران مواجه می‌شوند.

او گفت: با اینکه توصیه کارگزاران نظام و مدیران ارشد استان، توجه ویژه به توانمندی‌ها و پتانسیل های جوانان حاضر در تشکل های مدنی است اما دیده می‌شود بعضی مدیران که در حرف، مدام از جوانان و نهادهای مدنی سخن می‌رانند، در عمل به این ارکان اصلی توسعه، بی‌توجه هستند.

نجفی مهر همچنین تاکید کرد: صدا و سیما، رسانه ها و خبرگزاری‌ها در بازتابِ تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد در عرصه های مختلف، اهتمام ورزند تا فرهنگ مشارکت و مسوولیت پذیری در جامعه نهادینه گردد و همدلی میان اقشار گوناگون جامعه در مقابله با کرونا مضاعف شود.

در این جلسه اعضای هیات اندیشه ورز ضمن تحلیل شرایط جامعه در پاندمی کرونا به خصوص وضعیت مناطق حاشیه نشین، اقدامات سمن ها را در ۲ هفته محدودیت های اخیر برای یاری رساندن به مردم، تشریح کردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۵۰۰ سازمان مردم نهاد (سمن) فعال دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.