استان ها
| 3 سال قبل

پیمان یاراحمدی: مبلغ قرارداد لیگ کشتی جوابگوی مخارج اولیه ما هم نیست

آزادکار لرستانی تیم ایران‌مال و دارنده پنج نشان رنگارنگ در رده‌های سنی مختلف رقابت‌های جهانی می‌گوید: واقعاً مبلغ عقد قرارداد در لیگ کشتی نمی‌تواند جوابگوی تامین مخارج اولیه ما باشد.

به گزارش گفتمان زاگرس:پیمان یاراحمدی در خصوص بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های لیگ در سطح مطلوبی برگزار شد و شاهد حضور تمامی مدعیان اوزان مختلف بودیم.

وی با اشاره به عملکرد خودش، تصریح کرد: در پنج پیکار برای بازار بزرگ به روی تشک رفتم و توانستم در چهار مسابقه پیروز شوم و تنها در روز پایانی نتوانستم برنامه‌هایم را روی تشک پیاده کنم و در یک غافلگیری مقابل حریفی که بارها سابقه برتری داشتم، مغلوب شدم.

یاراحمدی یادآور شد: سه سال دوری از رقابت‌ها، سپری کردن دوره مصدومیت و نقاهت در کنار حضور در یک وزن جدید موجب شده است که نتوانم حداقل انتظارات خودم را بر روی تشک برآورده سازم.

دارنده نشان طلای بزرگسالان آسیا و ۵ مدال جهانی در رده‌های سنی مختلف، تأکید کرد: به تلاش ادامه خواهم داد و فعلاً قصد دارم در وزن ۷۹ کیلوگرم با حریفان سرشاخ شوم.

وی در ادامه گفت: تنها منبع درآمد بنده و بسیاری از قهرمانان کشتی، همین برگزاری لیگ است و واقعاً مبلغ عقد قرارداد در لیگ کشتی نمی‌تواند جوابگوی تامین مخارج اولیه ما باشد.

یاراحمدی افزود: به همین دلیل امیدوارم دوندگی‌هایم نتیجه‌بخش باشد و شرایط استخدامم در اداره ورزش و جوانان بروجرد فراهم شود.

ایرنا