واکنش معاون استاندار به انتقاد از میزان بودجه عمرانی خرم‌آباد
29 آذر 1399 - 12:51
بازدید 178
5

معاون عمرانی استاندار لرستان در پاسخ به اظهارات رئیس کمیسیون عمرانی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد که میزان اعتبارات ابلاغی برای شهرداری خرم‌آباد پس از وقوع سیل و در سال جاری بیشتر از ارقام اعلام‌شده است.  به گزارش گفتمان زاگرس:امیری معاون امور عمرانی استانداری لرستان در نشست خبری که صورت مجازی برگزار شد به سوالات اصحاب […]

پ
پ

معاون عمرانی استاندار لرستان در پاسخ به اظهارات رئیس کمیسیون عمرانی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد که میزان اعتبارات ابلاغی برای شهرداری خرم‌آباد پس از وقوع سیل و در سال جاری بیشتر از ارقام اعلام‌شده است.

 به گزارش گفتمان زاگرس:امیری معاون امور عمرانی استانداری لرستان در نشست خبری که صورت مجازی برگزار شد به سوالات اصحاب رسانه لرستان پاسخ داد. 

وی در پاسخ به صحبت‌های اخیر عضو شورای شهر خرم‌آباد در ارتباط با کم‌توجهی دولت در اختصاص بودجه عمرانی به شهرداری خرم‌آباد، اظهار داشـت: ارقام اعلام شده توسط عضور شورای اسلامی خرم‌آباد‌ در مورد اعتباراتی که در ایام سیل سال ۹۸ به شهرداری خرم‌آباد تعلق‌گرفته نادرست است.

وی بابیان اینکه برای نمونه در مرحله اول واریز اعتبارات ۸۳ میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد برای آنجا فعالیت‌های عمرانی ابلاغ شد، افزود: همچنین برای تعمیر پل ماسور نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد و بدون شک مابقی اعتبارات ابلاغی نیز بیش از رقم اعلام‌شده است.‌

معاون عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: در سال جاری دولت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری خرم‌آباد پیش‌بینی کرده و موافقت‌های آن نیز مبادله شد و در آخرین مورد دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به شهرداری خرم‌آباد پرداخت شد.

امیری در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات ذکرشده از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز بابت سیل به شهرداری خرم‌آباد پرداخت شد همچنین حدود دو تا سه میلیارد تومان نیز بابت خرید ماشین برای آتش‌نشانی به شهرداری پرداخت شد.

شایان‌ذکر است اخیراً سجاد بابایی عضو شورای شهر خرم‌آباد از کم‌توجهی دولت در پرداخت اعتبارات عمرانی به شهر خرم‌آباد گلایه کرده بود.

به گفته بابایی در سال جاری دولت تا به امروز فقط دو و نیم میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهر خرم‌آباد اختصاص داده است که این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی شهرداری سایر مراکز استان‌ها غیرقابل مقایسه است.

همچنین این عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: سیل پارسال ۸۰۴ میلیارد تومان خسارت به شهر خرم‌آباد وارد کرد که دولت برای جبران این خسارت‌ها فقط ۱۰۴ میلیارد پرداخت کرده است. 

با توجه به تناقض موجود در صحبت‌های مسوولان باید بررسی کرد که واقعا میزان کمک دولت در این حوزه چقدر بوده و کدام آمار با واقعیت همخوانی دارد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.