مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.
فرحناز محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.
وی افزود: از این تعداد تماس با مرکز صدای مشاور تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مورد مربوط به استرس های ناشی از کرونا بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: انواع مشاوره در خصوص اعتیاد، طلاق پیش از ازدواج، تحصیلی و تربیتی، مشکلات فردی، اختلالات روانی و مشاوره حقوقی در مرکز صدای مشاور بهزیستی ارائه میشود.
محمدی با اشاره به کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارشناسان مرکز ۱۴۸۰ تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته میزان اثر بخشی و رضایت مراجعه کنندگان حدود ۸۰ درصد است.
وی خاطر نشان کرد: این سامانه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان است.
ایرنا
ثبت دیدگاه