توضیحات شهردار سنندج در خصوص هزینه کرد پروژه پیاده‌راه فردوسی
02 دی 1399 - 5:20
بازدید 383
5

استانها کردستان ۳۰ آذر ۱۳۹۹،‏ ۱۰:۱۲ پیگیری مهر؛ توضیحات شهردار سنندج در خصوص هزینه کرد پروژه پیاده‌راه فردوسی شهردار سنندج پس از انتقادات گسترده افکار عمومی در خصوص صحبت‌های استاندار درباره هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه پیاده‌راه فردوسی توضیحاتی ارائه داد. به گزارش گقتمان زاگرس؛حشمت الله صیدی ظهار کرد: پروژه پیاده راه سنندج […]

پ
پ
  1. استانها
  2. کردستان

۳۰ آذر ۱۳۹۹،‏ ۱۰:۱۲

پیگیری مهر؛

توضیحات شهردار سنندج در خصوص هزینه کرد پروژه پیاده‌راه فردوسی

توضیحات شهردار سنندج در خصوص هزینه کرد پروژه پیاده‌راه فردوسی

شهردار سنندج پس از انتقادات گسترده افکار عمومی در خصوص صحبت‌های استاندار درباره هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه پیاده‌راه فردوسی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گقتمان زاگرس؛حشمت الله صیدی ظهار کرد: پروژه پیاده راه سنندج یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی این شهر در چند سال اخیر بوده و عملیات اجرایی آن از ۲۵ تیرماه سال جاری شروع شده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: استاندار کردستان در جمع خبرنگاران از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای این پروژه خبر داده بود و همین امر موجب شده بود که در اذهان عمومی شهروندان این تصور شکل بگیرد که تمامی هزینه‌های این پروژه توسط شهرداری پرداخت شده است.

وی افزود: پروژه پیاده راه فردوسی سنندج در ۲ فاز اجرایی خواهد شد که فاز اول آن در حال تکمیل است و فاز دوم آن نیز طی ماه‌های آتی اجرایی خواهد شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: شهرداری برای این پروژه ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، دستگاه‌های خدمت رسان ۱۰ میلیارد تومان و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز ۱۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه کرده‌اند.

صیدی اعلام کرد: در ماه‌های آینده نیز ۵۰ میلیارد تومان برای تملک چندین مغازه و مکان در مسیر پیاده راه تخصیص داده خواهد شد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.