حکم ابطال مزایده منزل شهروند ایلامی صادر شد
02 دی 1399 - 14:08
بازدید 74
7

با پیگیری های افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام مزایده منزل شهروند ایلام ابطال، و همچنین حکم جلب افرادی که در این مزایده تبانی کردند نیز صادر شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛بعد از درج خبر خانواده‌ای که در یک مزایده پرا بهام، منزل مسکونی آنها را با قیمت غیرواقعی به فروش رسانده و اکنون در حسینیه […]

پ
پ

با پیگیری های افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام مزایده منزل شهروند ایلام ابطال، و همچنین حکم جلب افرادی که در این مزایده تبانی کردند نیز صادر شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛بعد از درج خبر خانواده‌ای که در یک مزایده پرا بهام، منزل مسکونی آنها را با قیمت غیرواقعی به فروش رسانده و اکنون در حسینیه محل ساکن شده‌اند و باعث جریحه دار شدن احساسات مردم استان شد، دادستان ایلام وارد ماجرا و حکم به ابطال مزایده منزل شهروند ایلام داد.

با پیگیری‌های افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام مزایده منزل شهروند ایلام ابطال، و همچنین حکم جلب افرادی که در این مزایده تبانی کردند نیز صادر شد.

لازم به توضیح است که منزل مذکور مدتی قبل به خاطر ۲۰ میلیون تومان وام ضمانت دستور تخریب از دادگاه گرفت و متاسفانه تخریب شد.

علاوه بر رسانه‌های استان ایلام، امام جمعه ایلام نیز خواستار بررسی دقیق این موضوع توسط نهاده‌های اجرایی شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.