۵ تن چوب جنگلی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
02 دی 1399 - 16:30
بازدید 107
3

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری کشف و توقیف شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛منوچهر امان الهی اظهار داشت: مأموران پاسگاه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز در هنگام گشت‌زنی در حوالی روستای گزستان به یک دستگاه کامیونت فوتون مشکوک شدند و با هماهنگی با مقام قضائی و رعایت اصول ایمنی […]

پ
پ

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری کشف و توقیف شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛منوچهر امان الهی اظهار داشت: مأموران پاسگاه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز در هنگام گشت‌زنی در حوالی روستای گزستان به یک دستگاه کامیونت فوتون مشکوک شدند و با هماهنگی با مقام قضائی و رعایت اصول ایمنی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق کشف و خودرو به همراه راننده و اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

امان‌اللهی با اشاره به پیامدهای منفی ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده‌های جنگلی، گفت: از تمامی شهروندان خواهشمندیم برای جلوگیری از فعالیت افراد سودجو، در صورت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس خبر دهند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.