توسعه زیرساخت سایت زباله دشتروم ضروری است/تحقق ساخت قطعات کارخانه
03 دی 1399 - 11:06
بازدید 106
6

رئیس سازمان پسماند شهرداری یاسوج گفت: ‌توسعه زیرساخت های خدماتی در سایت دو پشته دشتروم، یاسوج را به بهره برداری از کارخانه پسماند نزدیک می کند. به گزارش گفتمان زاگرس؛سید محمد کریمی افزود: همکاری دستگاه‌ها درتحقق زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات رسان در منطقه دو پشته دشتروم، گام مهمی در بهره برداری از کارخانه پسماند یاسوج است. کریمی با بیان اینکه جلسات […]

پ
پ

رئیس سازمان پسماند شهرداری یاسوج گفت: ‌توسعه زیرساخت های خدماتی در سایت دو پشته دشتروم، یاسوج را به بهره برداری از کارخانه پسماند نزدیک می کند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سید محمد کریمی افزود: همکاری دستگاه‌ها درتحقق زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات رسان در منطقه دو پشته دشتروم، گام مهمی در بهره برداری از کارخانه پسماند یاسوج است.

کریمی با بیان اینکه جلسات متعدد و پیگیری‌های مستمری برای ارتقای زیرساخت‌های سایت احداث انجام گرفته است، عنوان کرد: پیشرفت کارخانه بازیافت بهبود یافته و این کارخانه در آینده‌ای نزدیک وارد فاز تکمیل و بهره برداری می‌شود.

کریمی از ساخت برخی از قطعات کارخانه در یاسوج خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات در شهرک بلکوی یاسوج تولید خواهند شد.

رئیس سازمان پسماند شهرداری یاسوج با تاکید بر اهمیت تفکیک زباله‌ها از مبدأ و چرخه مهم درآمد زایی پسماند، عنوان کرد: فرهنگ سازی در راستای تحقق تفکیک و مدیریت خانه محور پسماند ضروری است.

وی میانگین تولید زباله یاسوج را بیش از میزان کشوری دانست و گفت: تبدیل زباله به ثروت در شهرهای مختلف اجرایی شده و در یاسوج نیز کارخانه بازیافت گام مهم برای بهبود ظرفیت‌های این بخش است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.