شهرک صنعتی جدید در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی می‌شود
04 دی 1399 - 5:23
بازدید 134
5

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شهرک صنعتی جدید به منظور توسعه بخش صنعت با حضور سرمایه‌گذاران برای اشتغال جوانان این شهرستان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛، نورالدین فرزادی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب با اشاره به ظرفیت ها، پتانسیل های موجود این شهرستان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، آموزش و […]

پ
پ

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شهرک صنعتی جدید به منظور توسعه بخش صنعت با حضور سرمایه‌گذاران برای اشتغال جوانان این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛، نورالدین فرزادی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب با اشاره به ظرفیت ها، پتانسیل های موجود این شهرستان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و منابع طبیعی بر شناسایی چالش های پیش روی توسعه و پیشرفت پروژه های در دست اقدام تاکید کرد.

وی اظهار داشت: هر مدیری در دستگاه اجرایی خود ضعف ها و کمبودها و مشکلات را شناسایی و در جهت رفع و پیگیری آن موضوع اقدام کند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: هر مسوولی نسبت به انجام وظیفه خود مکلف است به نحو احسن و با جدیت چهارچوب قانونی حیطه کاری در اداره را کنترل کند و نسبت به ارباب رجوع ها تکریم صورت گیرد.

فرزادی پور ادامه با اشاره به منابع آبی و پروژهای مهم همچون اجرای سامانه گرمسیری در سطح هفت هزار و ۵۰۰ هکتار و استفاده از سامانه های نوین آبیاری در شهرستان سرپل ذهاب اضافه کرد: در راستای این پروژه زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: عملیات اجرای احداث نیروگاه برق با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به عنوان یک مرکز برای ذخیره سازی و توزیع شبکه های برق در این شهرستان آغاز می شود و مقدمه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر و صادرات برق را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود با تلاش و جدیت مدیران و به کارگیری ظرفیت ها در بخش های مختلف تحولی عظیم در سرپل ذهاب رخ دهد.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: ما مسوولان می‌خواهیم به نوعی پیمان ببندیم همه با هم، هم قسم بشویم اهداف و آرمان های امام و راه شهدا را ادامه بدهیم و به فضل خدا در این نظام و انقلاب اسلامی هر کسی یک نقش را ایفا کند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: در حکومت اسلامی ولایت فقیه، راهنما و هدایت کننده جامعه به سمت کمال است به همین دلیل رضایت رهبر معظم انقلاب برای تشخیص و ضعف جامعه برای افراد و مسوولان به عنوان یک معیار است.

وی عنوان کرد: مسوولیتی که مسوولان برعهده می گیرند امانتی است که باید پاسخگو باشند نه اینکه به عنوان طعمه ای برای خود استفاده کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.