اختصاص اعتبارات جدید به پروژه راه آهن درحال پیگیری است
04 دی 1399 - 16:22
بازدید 84
4

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبارات جدید به پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است. به گزارش گفتمان زاگرس؛، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در نشست اشتغال و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات جدید به پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است، اظهار […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبارات جدید به پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در نشست اشتغال و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات جدید به پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است، اظهار داشت: به دنبال جذب ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای اجرای پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تخصیص این میزان اعتبار مرحله زیر ساختی این پروژه به پایان می‌رسد و آماده ریل گذاری می‌شود.

وی عنوان کرد: مسائل مربوط به تملک اراضی و مطالعه برای تغییر ایستگاه راه آهن نیز در دستور کار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ورود راه آهن به چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه این استان در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

وی بیان کرد: افرایش سرمایه گذاری در این استان از برکات اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی کشور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به احداث مسکن برای محرومان در این استان، عنوان کرد: یک هزار واحد مسکن جدید برای محرومان در این استان احداث می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عملیات اجرای دو هزار و ۴۴۰ مسکن محرومان در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل شده است و اجرای این پروژه نقش مهمی در محرومیت زدایی در استان داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.