کادر درمان بیمارستان‌های کرمانشاه مراقب کلاهبرداران باشند
05 دی 1399 - 14:13
بازدید 187
14

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با توجه به کلاهبرداری تلفنی از کادر درمان افراد قبل از هرگونه انتقال وجه با مسئول اداری، مالی و حراست تماس گرفته و از صحت خبر مطمئن شوند. به گزارش گفتمان زاگرس؛علی عباسی کسانی اظهار کرد: در شیوه جدید کلاهبرداری، فرد کلاهبردار با استفاده از خط تلفن همراه اعتباری و […]

پ
پ

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با توجه به کلاهبرداری تلفنی از کادر درمان افراد قبل از هرگونه انتقال وجه با مسئول اداری، مالی و حراست تماس گرفته و از صحت خبر مطمئن شوند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛علی عباسی کسانی اظهار کرد: در شیوه جدید کلاهبرداری، فرد کلاهبردار با استفاده از خط تلفن همراه اعتباری و معرفی خود به عنوان کارمند قسمت اداری و مالی درمانگاه، بیمارستان و یا دانشگاهی که آن پزشک، پرستار و … فعالیت می‌کند، به شخص دستوراتی برای انجام امور مالی از طریق دستگاه خودپرداز و یا فعال سازی برنامه‌های بانکی و ارسال کد ورود به آن می‌دهد و به این طریق موجودی حساب وی را خارج می‌کند.

وی افزود: در این روش فرد مجرم با بیان واریز اضافه کار و یا اشتباه پیش آمده در واریز به حساب، فرد قربانی را فریب داده و درخواست ارائه شماره کارت، شماره حساب و در نهایت انتقال وجه به صورت اینترنتی و یا مراجعه به دستگاه خودپرداز می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه هشدار داد: در صوتی که هر فرد، نهاد دولتی، خصوصی و یا ارگانی قصد واریز وجه به حساب شما را داشته باشد، تنها داشتن شماره کارت کافی بوده و نیازی به مراجعه صاحب حساب به دستگاه عابربانک نخواهد بود.

کسانی یادآوری کرد: اگر تماسی در خصوص اشتباه در واریز به حساب دریافت کردید، قبل از هرگونه انتقال وجه، به سرعت با مسئول اداری، مالی و یا قسمت‌های بازرسی و حراست دستگاهی که در آن کار می‌کنید تماس گرفته از صحت موضوع مطمئن شوید.

وی گفت: پلیس فتا کرمانشاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شهروندان و رسیدگی به آنها است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.