قضاوت عادلانه امنیت‌آفرین سرلوحه کار قضات قرار گیرد/ تشدید برخوردها با اراذل و اوباش
07 دی 1399 - 18:08
بازدید 203
5

رئیس کل دادگستری لرستان، دومین سیاست مجریان دستگاه قضا را قضاوت عادلانه امنیت‌آفرین عنوان کرد و گفت: اصل بی‌طرفی در تمامی جریان‌های رسیدگی پرونده لحاظ و به گونه‌ای رفتار شود که برای هیچ یک از طرفین شک و شبهه‌ای به وجود نیاید. به گزارش گفتمان زاگرس: محمد رزم ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری لرستان، دومین سیاست مجریان دستگاه قضا را قضاوت عادلانه امنیت‌آفرین عنوان کرد و گفت: اصل بی‌طرفی در تمامی جریان‌های رسیدگی پرونده لحاظ و به گونه‌ای رفتار شود که برای هیچ یک از طرفین شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

به گزارش گفتمان زاگرس: محمد رزم ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سلسله، با تأکید بر حفظ کرامت انسانی، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی یا همان مردم‌داری، مهمترین اولویت و سیاست دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: بایستی همواره در جلب نظر مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی تلاش کنیم، چرا که پشتیبانی مردم از نظام موجب سلامت و اقتدار دستگاه قضا نیز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری لرستان، دومین سیاست مجریان دستگاه قضا را قضاوت عادلانه امنیت‌آفرین عنوان و تصریح کرد: اصل بی‌طرفی در تمامی جریان‌های رسیدگی پرونده لحاظ و به گونه‌ای رفتار شود که برای هیچ یک از طرفین شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

رزم با بیان اینکه سلسله شهرستانی سنتی مذهبی و دارای مردمی متدین است، افزود: از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در جهت ایجاد صلح و سازش و فرهنگ‌‌سازی این مهم استفاده شود.

وی بر تسریع در رسیدگی پرونده‌ها، رفع اطاله دادرسی، کاهش موجودی و یا افزایش پرونده‌های مختومی تأکید و از مسؤولان ذی‌ربط قضایی درخواست کرد سرعت عمل همراه با دقت لازم و تعیین تکلیف پرونده‌های خاص و مهم را سرلوحه کار قرار دهند.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: بایستی بدون هیچ‌گونه اغماضی با مجرمان در برخی جرائم همچون قتل عمد، تیراندازی‌ها، آدم‌ربایی، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق موادمخدر، قطع درختان جنگلی و اراذل و اوباش برخورد شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.