ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در سطح ملی پیگیری شد
10 دی 1399 - 18:13
بازدید 90
7

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد را پیگیری کرد.  به گزارش گفتمان زاگرس:از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، اسد عبدالهی چهارشنبه با حجت الله هاشم بیگی دستیار محسن رضایی دبیر مجمع و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد را پیگیری کرد. 

به گزارش گفتمان زاگرس:از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، اسد عبدالهی چهارشنبه با حجت الله هاشم بیگی دستیار محسن رضایی دبیر مجمع و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیگیری طرح ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. 

عبدالهی در این خصوص گفت: کلیات منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد تایید شده، مطالعات جامع آن نیز به پایان رسیده است و در محل کارخانه پارسیلون سابق راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارسیلون ۲۱۰ هکتار زمین دارد افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم ازجمله آب، برق و همچنین امکانات لازم در این فضا فراهم و استعلام های لازم اخذ شده است.

وی با اشاره به تصویب کلیات منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: متولی این کار می‌تواند کنسرسیوم متشکل از سه بانک با مالکیت اصلی پارسیلون و یا سرمایه‌گذار کشت و صنعت خرم‌آباد باشد.

سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز پیش از این گفته بود راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و در صورت تایید شورای نگهبان در محل فعلی شرکت پارسیلون احداث می شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.