رفع مشکل اینترنت ۳۹روستای حوزه انتخابیه در دستور کار وزیر ارتباطات قرار گرفت
12 دی 1399 - 7:21
بازدید 153
4

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برای رفع مشکل اینترنت ۳۹روستای حوزه انتخابیه مکاتبه ای با وزیر ارتباطات داشته ام که دستور لازم را صاد کردند. به گزارش گفتمان زاگرس :بهزاد علیزاده در بازدید میدانی روستاهای شهرستان دهلران( بخش دشت عباس ) که با حضور فرماندار دهلران و معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مدیران […]

پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برای رفع مشکل اینترنت ۳۹روستای حوزه انتخابیه مکاتبه ای با وزیر ارتباطات داشته ام که دستور لازم را صاد کردند.

به گزارش گفتمان زاگرس :بهزاد علیزاده در بازدید میدانی روستاهای شهرستان دهلران( بخش دشت عباس ) که با حضور فرماندار دهلران و معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان با مردم روستاهای خیبر ،چم هندی و ابوغویر حضور یافت و از نزدیک دیدار و مشکلات آنان را مورد برسی قرار داد.

علیزاده مردم روستاها را شایسته خدمات بیشتر دانست و گفت:باید همت کرد تا با ارائه خدمات بهتر در روستاها از مهاجرت جلوگیری کرد.

فرماندار دهلران نیز در این دیدارها ضمن بیان خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و روستاها گفت:تلاش می شود با بهره گیری از همه ظرفیت ها مشکلات روستا ها شهرستان مرتفع شوند.

مجید عسگری به سرمایه گذاری های دولت در شهرستان اشاره و افزود:این سرمایه گذاری ها افق توسعه شهرستان را بیش از پیش روشن کرده است .

وی به اعتبارات شهرستان هم اشاره و گفت:در اعتبارات شهرستان توجه به روستاها ویژه دیده شده و بر اساس اولویت ها و نیازمندی ها توجه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.