محور های ترانزیتی چهارمحال و بختیاری توسعه یابد
17 دی 1399 - 16:43
بازدید 90
6

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محور های ترانزیتی چهارمحال و بختیاری توسعه یابد و این امر نقش مهمی در توسعه حمل و نقل استان دارد. به گزارش گفتمان زاگرس، محمد باقر قالیباف با اشاره به اینکه محورهای ترانزیتی چهارمحال و بختیاری توسعه یابد و این امر نقش مهمی در توسعه حمل و نقل استان دارد، […]

پ
پ

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محور های ترانزیتی چهارمحال و بختیاری توسعه یابد و این امر نقش مهمی در توسعه حمل و نقل استان دارد.

به گزارش گفتمان زاگرس، محمد باقر قالیباف با اشاره به اینکه محورهای ترانزیتی چهارمحال و بختیاری توسعه یابد و این امر نقش مهمی در توسعه حمل و نقل استان دارد، اظهار داشت: مجموعه‌هایی که به دنبال صادرات محصولات هستند باید در جایی قرار بگیرند که آمایش آنها رعایت شده باشد.

وی گفت: طبیعتاً این وظیفه وزارت صمت است که مجموعه‌های فولادی را بر اساس برنامه آمایش سرزمینی به نحوی کنار هم قرار دهد که حلقه رسیدن به تولید محصول تا حد امکان در یک محل باشد.

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل موضوع بسیار مهمی است، افزود: جاده ترانزیتی بین اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به لحاظ بزرگراهی و خط ریلی از موضوعات مهمی است که باید پیگیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بیشمار برای سرمایه گذاری دارد که این ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح‌های هشت گانه فولاد استانی است که در شهرستان بروجن در مجاورت شهر سفید دشت قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.