جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از بهمن ماه
24 دی 1399 - 10:58
بازدید 186
7

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در این استان در وضعیت های آبی از اول بهمن بازگشایی می شوند. به گزارش گفتمان زاگرس؛هادی زارع پور در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان افزود: بر اساس اعلام وزارت آموزش […]

پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در این استان در وضعیت های آبی از اول بهمن بازگشایی می شوند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛هادی زارع پور در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان افزود: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در زمینه آموزش در مدارسی که تاکنون بصورت غیر حضوری بودند و هم اکنون در وضعیت های زرد یا آبی هستند از یکم بهمن ماه بازگشایی می‌شوند.
وی تصریح کرد: این بازگشایی شامل تمامی دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی و مدارس ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در آموزش های مهارتی، کارآموزی و کارورزی با وضعیت زرد و آبی نیز بازگشایی می شوند.
زارع پور با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری خانواده‌ها تاکید کرد: برای آغاز کلاس های حضوری شورای مدرسه تشکیل و تعداد دانش آموزان در کلاس های حضوری کمتر از ۱۰ نفر است
وی ادامه داد: وضعیت ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بویژه در شبانه‌روزی ها الزامی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مناطق نارنجی زرد و آبی فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت است.
به گزارش ایسنا، زارع پور خاطرنشان کرد: بستر شاد، آموزش های تلویزیونی، بسته های آموزشی در مدارس مشمول الگوی حضوری همچنان ادامه دارد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.