جلوگیری از خاموشی برق نیازمند صرفه جویی روزانه ۱۱ مگاوات برق است
24 دی 1399 - 11:01
بازدید 237
5

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش مصرف منابع انرژی در فصل زمستان، برای جلوگیری از خاموشی برق باید روزانه ۱۱ مگاوات برق در استان صرفه‌جویی شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛مجید فرهزاد روز چهارشنبه با اشاره به نخستین خاموشی برق در استان در روز بیست و سوم دی‌ماه افزود: این […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش مصرف منابع انرژی در فصل زمستان، برای جلوگیری از خاموشی برق باید روزانه ۱۱ مگاوات برق در استان صرفه‌جویی شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛مجید فرهزاد روز چهارشنبه با اشاره به نخستین خاموشی برق در استان در روز بیست و سوم دی‌ماه افزود: این قطعی برق از طریق تهران و به صورت غیرمنتظره رخ داد و امید است در روزهای بعد با صرفه جویی میزان مصرف برق در استان شاهد آن نباشیم.
وی با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در استان در سال‌جاری بخوبی انجام شده است و به جز روز سه شنبه ۲۳ دی و قطعی برق در شهر فرخشهر، مورد دیگری از خاموشی نداشته ایم، اظهار داشت: در حالی‌ که در بسیار از مناطق کشور خاموشی‌ها رخ داده است اما در استان چنین مواردی رخ نداده و مردم استان همراهی خوبی در مدیریت بهینه مصرف داشته اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چنانچه در روزهای آینده خاموشی در استان رخ دهد بیشتر ۲ ساعت خاموشی نخواهد بود.
فرهزاد، تعدیل و اصلاح  روشنایی معابر در استان را از راهکارهای مدیریت مصرف برق در استان برشمردو گفت: باهدف مدیریت پیک بار زمستانی و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور روشنایی معابر در مناطقی از استان اصلاح و تعدیل شده است.
وی خاطر نشان کرد: چنانچه مردم استان مصرف خود را به میزان ۱۰ درصد کاهش دهند، در زمستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.
به گزارش ایرنا،هم‌اکنون در استان ۳۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف در استان برق مصرف می‌کنند که بخش خانگی ۸۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند.

هم‌اینک ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۹۹.۳ درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری تحت پوشش شبکه برق هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.