وعده افتتاح آزاد راه خرم‌آباد – اراک تا اردیبهشت ماه سال آینده
25 دی 1399 - 16:18
بازدید 78
3

بروجرد- استاندار لرستان، گفت: آزاد راه خرم‌آباد – بروجرد – اراک تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش گفتمان زاگرس؛سید موسی خادمی در دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد، گفت: به واسطه نظارت و حمایت نماینده ولی فقیه در شهرستان بروجرد فضای این شهرستان مساعدتر و بهتر از گذشته است. وی با […]

پ
پ
وعده افتتاح آزاد راه خرم‌آباد - اراک تا اردیبهشت ماه سال آینده

بروجرد- استاندار لرستان، گفت: آزاد راه خرم‌آباد – بروجرد – اراک تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سید موسی خادمی در دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد، گفت: به واسطه نظارت و حمایت نماینده ولی فقیه در شهرستان بروجرد فضای این شهرستان مساعدتر و بهتر از گذشته است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تأثیر آن در معیشت مردم، گفت: بخشی از مردم لرستان زیر خط فقر هستند و این موضوع با شیوع کرونا گسترش یافته است به گونه‌ای که قشر متوسط نیز به سمت خط فقر حرکت کرده و به شدت آسیب دیده‌اند.

استاندار لرستان، عنوان کرد: دولت در حد توان در این زمینه جبران‌هایی را داشته که البته کافی نیست.

خادمی با اشاره به مشارکت خیرین در حمایت از اقشار آسیب دیده، گفت بر اساس تجارب قبلی از سیل لرستان در زمینه نحوه مشارکت خیرین، ساماندهی لازم به عمل آمده و از موازی کاری جلوگیری شده است.

وی، تصریح کرد؛ در همین راستا وزارت کشور با ارائه طرح سامانه متمرکز به ساماندهی کل مجموعه خیرین کشور پرداخته و متولی این کار در استان‌های مختلف مشخص شده است که بر اساس آن تمامی اقدامات خیرین از یک کانال عبور می‌کند و علاوه بر کمک رسانی در زمینه شناخت و ساماندهی نیازمندان بسیار مؤثر است.

استاندار لرستان در خصوص اقدامات دولت در شهرستان بروجرد، گفت: آنچه که از دست ما بر می‌آید انجام می‌دهیم و علیرغم مشکلات موجود کارهایی در شرف انجام است که اولویت امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در این راستا حدود ۱۴۰ پروژه با تخصیص ۱۰۰ درصد انتخاب شده است که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان بروجرد است.

خادمی در خصوص آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک گفت: این پروژه قرار بود تا بهمن ماه امسال تحویل داده شود که به خاطر وجود یک سری مشکلات منطقه حداکثر تا اردیبهشت ماه آینده تحویل خواهد شد.

وی، افزود: تمام اعتبار مربوط به سهم دولت به قرارگاه پرداخت شده و از آنجا که قرارگاه هم پیمانکار و هم شریک سرمایه گذاری است، امیدواریم با افتتاح آن هرچه سریع‌تر مردم از منافع آن برخوردار شوند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.