ایران اسلامی در بعد استقلال سیاسی، فرهنگی، نظامی و صنعتی مستقل است.
13 بهمن 1399 - 20:09
بازدید 95
5
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در حاشیه افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره بار بروجرد افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در بعد استقلال سیاسی، فرهنگی، نظامی و صنعتی تا حدود بسیار زیادی مستقل است.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:محمود ثمینی اظهار داشت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران آنقدر زیاد است که قابل قیاس با ۲ هزارو ۵۰۰ سال رژیم طاغوتی نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: استکبار جهانی ۴۲ سال است تلاش دارد با توطئه ها و ترفندها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی به لطف خداوند موفق نبوده است.
ثمینی با اشاره به اینکه امروز باید در عرصه اقتصادی تلاش کنیم، افزود: با افزایش تولید و اشتغال و بالا بردن سطح درآمد مردم رونق و توسعه اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر بناست توسعه بیشتر داشته باشیم باید مشارکت دولتی و بخش خصوصی را تقویت کنیم، باید تلاش کنیم موانع  برای حضور بخش خصوصی برداشته شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: برخی از قوانین ناقص و قدیمی که به روز رسانی نشده اند باعث ایجاد موانع در مسیر سرمایه گذاری شده است که نمایندگان مجلس این قوانین را اصلاح کند و مقررات دست و پا گیر را که باعث مشکلاتی برای سرمایه گذاری می شود، برطرف نمایند.

شهردار بروجرد نیز در آیین افتتاح فاز دوم میدان میوه و تربار گفت: فاز دوم میدان میوه و تره بار بروجرد با مساحت ۱۲ هزار ۵۰۰ متر مربع با ۳۲ فقره مغازه انجام شده است.
رحیم جافری افزود: ۲۵ درصد این سرمایه گذاری مربوط به شهرداری و بقیه مربوط به بخش خصوصی است.
وی اظهار داشت: شهرداری بروجرد ۱۰۲ فرصت سرمایه گذاری معرفی کرده که سرمایه گذاران می توانند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کنند.

شهردار بروجرد گفت: خواسته شهرداری از دولت برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاری است تا شهرداری ها بتوانند به درآمد پایدار برسند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان سه پروژه صنعتی و خدماتی به نمایندگی از ۶۶ پروژه قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

بانک‌های لرستان مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران نباشند

راه‌اندازی کارخانه نوآوری لرستان تا ۱۴۰۰، دستاورد یک سفر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.