نباید در ماه‌های پایانی دولت اهمال‌کاری و کم‌کاری صورت بگیرد
12 اسفند 1399 - 18:43
بازدید 94
7
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت:فرمانداران باید بر روند فعالیت همه ادارات و نهادها نظارت کنند و در صورت ارایه مستندات مدیران کم کار از سوی فرمانداران، در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و برخورد خواهد شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: افشین کریمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: فرمانداران باید بر روند فعالیت همه ادارات و نهادها نظارت کنند و در صورت ارایه مستندات مدیران کم کار از سوی فرمانداران، در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در کرمانشاه عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: استاندار کرمانشاه در زمینه ارتقای خدمات و جلب رضایتمندی مردم به خوبی ایفای نقش کرده است.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند، ادامه داد: در دولت های یازدهم و دوازدهم در استان کرمانشاه تخت های بیمارستانی ۲ برابر شده و بازارچه های مرزی از ۲ بازارچه به پنج بازارچه افزایش پیدا کرده است.

کریمی اضافه کرد: در همین دولت ۲ سد به بهره برداری رسیده و با اجرای مرحله اول سامانه گرمسیری ۱۷ هزار هکتار از اراضی مناطق مرزی استان آبی و فرصت های شغلی جدید فراهم شده است.

وی گفت: بعد از گذشت هزار روز از زلزله آبان ۹۶، هزار کلاس درس در مناطق زلزله زده استان ساخته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: تلاش همه مدیران این باشد خدمات نظام را برای مردم تشریح کنیم و با کار و تلاش بیشتر و امیدآفرینی، فضای پرشور و امیدبخشی را فراهم کنیم.

افشین کریمی گفت:اکنون مهمترین ماموریت استانداری کرمانشاه جلب رضایت مردم است و مدیران استان نباید زمینه رشد نارضایتی ها و آسیب به سرمایه های اجتماعی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:
یک گام تا تحقق رویای چندین ساله مردم کرمانشاه و خصوصا مرزنشینان این دیار
هدف تغییرات مدیریتی باید خدمت بهتر باشد/پاسخگویی شرط خدمت در نظام

وی افزود: همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و بانک ها، باید با مردم هم افزایی و همکاری لازم را داشته باشند و نحوه برخورد با ارباب رجوع در این راستا بسیار مهم است.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مدیران و به ویژه کارمندان موظف به تکریم ارباب رجوع هستند و در این خصوص باید مدیران نظارت بیشتری داشته باشند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.