افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت کفش در استان همدان
29 اسفند 1399 - 20:08
بازدید 415
10
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: در مجموع قیمت هر جفت کفش نسبت به سال گذشته بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
پ
پ

احمد گازرانی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از کفش‌های زنانه موجود در بازار همدان مربوط به تولید استان و مابقی آن از استان‌های دیگر وارد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تولید کننده‌های همدان در زمینه کفش‌ های زنانه موفق عمل کرده‌اند تصریح کرد: اما در بخش کفش‌ های مردانه بالعکس است و بیشتر کفش‌های موجود در بازار مربوط به تولیدکننده‌های خارج از استان است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه استان همدان در زمینه تولید کیف و کفش چرم خوش درخشیده است گفت: به علت قیمت بالای محصولات چرم استقبال چندانی از آن نمی‌شود.

گازرانی افزود: معمولا بین ۳۰ تا ۳۵ درصد مردم از کفش‌های چرم طبیعی و مابقی از جنس چرم‌های مصنوعی که قیمت مناسب‌تری دارد استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه صادرات کیف و کفش چرم همدان به کردستان عراق و افغانستان انجام می‌شود تصریح کرد: یکی از علل رونق چرخه تولید همدان و عدم تعطیلی کارگاه‌ها مربوط به صادرات است.

بیشتر بخوانید:
در زمینه پوشاک و کیف و کفش ۹۸ درصد اجناس در بازار همدان مربوط به تولید ایرانی است
رصد بازار عید نوروز در همدان زیر ذره‌ بین استاندارد

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه از روزهای گذشته شاهد رونقی جزئی در بازار هستیم اظهار داشت: به دلیل کاهش قدرت مردم، کسبه سود دریافتی خود را کاهش داده‌اند.

گازرانی با بیان اینکه قیمت همه اجناس بازار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد گران شده است گفت: به همین خاطر بیشتر مردم برای خریدهایشان به دنبال جنس ارزان قیمت هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خرید مردم در بازار مربوط به مواد غذایی و آجیل است افزود: بازار پوشاک نیز تا حدودی رونق گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.