شهادت مامور نیروی انتظامی خوزستان در تاسوعای حسینی
27 مرداد 1400 - 17:59
بازدید 215
2
سروان "مالک رسولی نیک" مامور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان که در راه امنیت مردم به دنبال درگیری های تنش آبی در شادگان مجروح شده بود، در تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پ
پ

به گزارش گفتمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، در روز تاسوعای حسینی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهیدی دیگر را در راه تامین نظم و امنیت تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،عده‌ای معاند در دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ با سوء استفاده از مطالبات مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان مالک رسولی نیک، مجروح و به رغم تلاش تیم‌های پزشکی امروز چهارشنبه در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مراسم وداع با شهید مدافع نظم و امنیت فردا پنجشنبه راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان امام خمینی شهر شادگان برگزار خواهد شد.

سروان مالک رسولی نیک( الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از هفته ها بستری در بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید:
به شهادت رسیدن سرباز وظیفه در دره شهر در پی حمله مسلحانه به ماموران نیروی انتظامی
عامل شهادت رییس پلیس آگاهی “اسلام‎آبادغرب” در ترکیه دستگیر شد

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.