تزریق کنندگان واکسن اسپوتنیک در همدان برای دُز دوم آسترازنکا می‌زنند
21 شهریور 1400 - 10:54
بازدید 257
10
علوم پزشکی همدان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت کسانی که در این استان دُز اول واکسن اسپوتنیک را تزریق کردند در دُز دوم واکسن آسترازنکا را دریافت می کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر «محمد خزائی» روز یکشنبه افزود: با توجه به اینکه زمان ورود واکسن اسپوتنیک مشخص نیست برای جلوگیری از افزایش فاصله زمانی تزریق واکسن اول و دوم به این افراد واکسن آسترازنکا تزریق می شود.

وی اضافه کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان همدان طبق آخرین آمار در دُز نخست هشت هزار و ۴۵۳ دُز و در مرحله دوم هفت هزار و ۷۳۲ دُز از نوع اسپوتنیک بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که تاکنون ۷۱۰ هزار و ۵۱ دُز واکسن کرونا براساس اولویت های اعلام شده در این استان تزریق شده است.

دکتر خزائی افزود: از این تعداد واکسن، ۴۶۰ هزار و ۹۱۹ دُز آن در نوبت نخست و ۲۴۹ هزار و ۱۳۲ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی اضافه کرد: روزانه ۱۴ هزار و ۶۶۲ دُز واکسن در این استان تزریق می شود که شامل ۶ هزار و ۱۵۵ نفر در شهرستان همدان، سه هزار و ۸۹ دُز در ملایر، یک هزار و ۲۵۰ دُز در نهاوند، ۷۹۲ دُز در تویسرکان، یک هزار و ۲۱۲ دُز در کبودراهنگ،  ۹۰۸ دُز در شهرستان بهار، ۶۹۲ دُز  در رزن، ۴۶۱ دُز در درگزین و ۱۶۶ دُز در فامنین می شود.

بیشتر بخوانید:
سیستم نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا در همدان غیرحضوری و هوشمند است
آغاز تزریق واکس کرونا در همدان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.