فرهنگ مدرسه سازی باید در کشور نهادینه شود
23 مهر 1400 - 21:24
بازدید 472
20
معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: فرهنگ مدرسه سازی باید پیش از گذشته در کشور نهادینه شود و همه وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: فاطمه مهاجرانی روز جمعه در بازدید از طرح‌های عمرانی نوسازی مدارس بروجرد افزود: شهرستان بروجرد از جمله شهرهای عالم‌پرور و فرهنگ‌دوست کشور است که باید با این پیشینه در حوزه مدرسه‌سازی این شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهد شد علی رغم کمبود بودجه نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۰ با استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان‌های خیریه و بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی تلاش شود.

وی اظهار داشت: همه تلاش این است با افزایش کلاس‌های درس در محلات محروم علاوه بر محرومیت زدایی، مدارس حاشیه شهرها نیز توسعه یابند.

وی با تاکید براینکه ساماندهی و کمک به مدارس حاشیه شهرها در اولویت است، بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از بنیادی‌ترین نهادهای توسعه کشور است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: از آغاز سال جاری تعداد ۲۳ پروژه فعال در قالب ۸۹ کلاس درس با مشارکت خیرین در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

امیر غفوری‌نژاد افزود: در سال جاری توانسته‌ایم تعداد هفت پروژه در قالب ۲۷ کلاس درس در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر تعداد ۱۶ پروژه فعال۶۲ کلاس درس با زیربنای بیش از ۱۰ هزار متر مربع فضای آموزشی با اعتباری بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال در بروجرد در دست ساخت است.

فاطمه مهاجرانی روز جمعه به دعوت فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به بروجرد سفر کرد.

بیشتر بخوانید:
۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران احداث می‌شود
حضور خیرین در توسعه و ساخت مکان‌های آموزشی بسیار تأثیرگذار است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.