نقش و تفاوت یک مدیر رسانه ای
28 دی 1400 - 11:22
بازدید 220
5
امروزه رسانه به عنوان ابزاری مهم در جامعه و اثرگذار در همه ابعاد زندگی بشر، بخش جدایی ناپذیر و همراه غیر قابل گریز زندگی روزمره شده است.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان:: این نهاد فراگیر چنان از اهمیت خاصی برخوردار است که زمان و مکان را تسخیر و مرزهای اجتماعی، سیاسی و ملی را در نوردیده و با داشتن قدرت تأثیرگذاری تقویت کننده و خاموش کننده افکار عمومی خواهد بود. 

در کشور ما رسانه از قدمت و جایگاه خاصی برخوردار بوده و با ورود و گسترش شبکه های اجتماعی نقش و تاثیرگذاری آن دو چندان شده بطوریکه با بهره گیری صحیح و اصولی از این عنصر استراتژیک می توان در سرعت بخشیدن به اهداف خود یک گام جلوتر بوده و راه موفقیت را به ساده ترین شکل ممکن پیمود.

با شروع به کار تیم دولت سیزدهم تغییراتی در سطوح مدیران انجام که استان ایلام از این قاعده مستثنا نبوده و ابتدا استاندار و سپس اکثر فرمانداران شهرستانها با هدف پویایی و بالابردن راندمان کار تغییر یافتند.

هر چند بررسی عملکرد و کارآمدی نیروهای جدید که زمان زیادی از تصدی آنها نمی گذرد چندان معقولانه به نظر نمی رسد ولیکن در همین مدت زمان اندک می توان به چهره ی شاخص این روزها یعنی لطیف صادقی که نه بواسطه سابقه مدیریتی بلکه بخاطر رسانه ای بودن خود را متمایز از دیگران نشان داده اشاره نمود.

بدون شک لطیف صادقی از جمله پرچمداران عرصه رسانه استان است که سالها در این عرصه قلم‌فرسایی کرده و به خوبی به قابلیتها و چالشهای این عرصه اشراف کامل دارد. 

اینک با پذیرش سکانداری فرمانداری دهلران که الحق ویژه ایشان می باشد هنر رسانه ای خود را در قالب مدیریت به کار گرفته تا شیوه ی حکمرانی کارآمد به منصه ظهور گذارد.

مدیری رسانه ای ، واقف و آشنا به نقش و جایگاه رسانه که با نگاه نافذ رسانه زوایای پنهان مسائل و موضوعات را پیدا و با افقی روشن بهترین تصمیمات را متناسب با مکان و زمان خود گرفته و همچنین با بهره جستن از ظرفیتهای رسانه ای منطقه به عنوان بازوانی  توانا که همواره در سفرها و برنامه ها همراه و ناظر بر امورات می باشند توانسته در زمان حاضر بیشترین پوشش خبری را به خود اختصاص دهد.

ویژگیهای فوق صادقی را ممتاز و در مدار موفقیت قرار و نیز سرامدتر تر از هم قطاران خود نمایان ساخته است.

تجربه نشان داده هرگاه در یک مجموعه مدیرانی آشنا به رسانه و ارتباط و اعتماد واثق به این قابلیت مهم داشته اند قطعا و یقینا موفق تر و کارآمدتر عمل نموده و راه رسیدن به مقصد را با کمترین زمان و هزینه پیموده اند.

بیشتر بخوانید:
ویژه تر از فرمانداری ویژه؛توجه ویژه به سلامت جان و سفره های خالی مردم است
دهلران فرمانداری ویژه شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.