پاسخ سازمان زندان ها به ضرب و شتم یک زندانی سیاسی
22 بهمن 1400 - 14:51
بازدید 116
2
سازمان زندان های استان ایلام در پاسخ به مطلب گفتمان در خصوص ضرب و شتم یک زندانی سیاسی جوابیه ای ارسال کرده اند که عینا منتشر می شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان؛ سازمان زندان های استان ایلام در پاسخ به مطلب تابناک در خصوص ضرب و شتم یک زندانی سیاسی جوابیه ای ارسال کرده اند که عینا منتشر می شود.

مدیر محترم پایگاه خبری گفتمان

سلام علیکم

احتراما پیرو درج خبر ضرب و شتم زندانی خدیجه مهدی پور، به استحضار عموم مردم شریف استان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی می رساند:

زندانی مذکور که در دهم مهرماه سال ۱۳۹۹ به جرم تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۲۰ ماه حبس محکوم شده است، در بند نسوان ایلام متحمل حبس است و تا کنون به دلایل مختلف و بی اساس اقدام به تشویش اذهان عمومی، توهین به مقام معظم رهبری مدظله العالی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، درگیری های متعدد با زندانیان و مامورین زندان و اخلال در نظم زندان و قانون شکنی نموده است.

ایشان روز گذشته (۲۱بهمن ۱۴۰۰) پس از نمایش مستندی از سردار سلیمانی و حضور مردم در راهپیمایی سال گذشته از شبکه سراسری، شروع به فحاشی و توهین به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و سردار سلیمانی می کند و با واکنش یکی از زندانیان رو به رو می شود که پس از مداخله مامورین زندان، این درگیری حل و فصل می شود.

لازم به ذکر است در این درگیری هیچ آسیبی به طرفین وارد نشده و به تایید بهداری و پزشک زندان حتی آثاری از ضرب و جرح وجود ندارد.

لیکن زندانی خدیجه مهدی پور بارهاست دست به چنین اقدامی می زند و با انتشار اخبار کذب طی تماس های تلفنی به بیرون از زندان، چنین حجمه های بی اساس و دروغینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود می آورد، زندانی مذکور درخواست انتقال به زندان اوین را دارد که درخواستش برای بررسی و صدور رای تحویل مراجع قضایی شده است.

در پایان اعلام می داریم؛ با افتخار مهمترین اصل در زندانبانی اسلامی که به آن پایبندیم و فرایند اصلاح و تربیت بر اساس آن شکل می گیرد: حفظ کرامت انسانی زندانیان و رعایت حقوق شهروندی آنان است و جهت صحت و سقم این موضوع از رسانه های محترم و مسئولین گرامی دعوت می کنیم از روند اجرای اقدامات و خدماتی که در زندان ها ارائه می شود بازدیدی داشته باشند و از نزدیک شاهد واقعیت امر باشند.

بیشتر بخوانید:
ضرب و شتم زندانی سیاسی صحت دارد !؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.