استاندار کردستان: دولت و سپاه در همه شرایط در کنار هم هستند
06 شهریور 1399 - 12:24
بازدید 121
6

استاندار کردستان گفت: دولت و سپاه برای خدمت به مردم در همه شرایط کنار هم هستند و هیچ فاصله‌ای بین آنها وجود ندارد. به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آنها ندارد حضور پیدا می‌کند و در کنار […]

پ
پ

استاندار کردستان گفت: دولت و سپاه برای خدمت به مردم در همه شرایط کنار هم هستند و هیچ فاصله‌ای بین آنها وجود ندارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آنها ندارد حضور پیدا می‌کند و در کنار مردم است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه همراه و پشتیبان دولت بوده و دولت و سپاه بازوان قدرتمند نظام در خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: امروز زمان آن است که همه نهادها در کنار هم و برای خدمت به مردم تلاش کنند تا بتوانیم شرایط فعلی را پشت سر بگذاریم.

مرادنیا با تاکید بر اینکه باید بیشتر از این‌ها در کنار مردم بود، اضافه کرد: سپاه در مقابله با کرونا و نهضت کمک‌های مومنانه خدمات خوبی را از خود به جا گذاشته است و جز این هم انتظاری از این نهاد مردمی نیست.

وی ضمن اشاره به تلاش های موثر سپاه در مقابله با کرونا، فعالیت‌های سپاه بیت المقدس کردستان در جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه را بسیار ارزشمند توصیف کرد،  یادآور شد: امیدواریم دولت بر شرایط کنونی و سختی که بر مردم حاکم است فایق بیاید و این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در این دیدار گفت: اقدامات سپاه در کردستان برجسته است و باید تلاش شود اقدامات نظام و دولت نیز بیش از پیش اطلاع رسانی شود.

حسین خوش اقبال اضافه کرد: تحریم‌های شکننده و وضعیت کرونا فشارهای اقتصادی زیادی را به مردم وارد کرده است اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم تا به امروز اوضاع با شرایط خوبی مدیریت شده است.

وی هدف آمریکا از تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را ساقط کردن نظام دانست و افزود: قد علم کردن سپاه در مقابل آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه‌های آن در منطقه هیمنه این کشور را زیر سوال برده است.

خوش اقبال با بیان اینکه باید در شرایط کنونی به مردم نشاط و امید تزریق کرد، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده و خدمات نظام و دولت به مردم قطع نشده است.

وی تاکید کرد: دولت در همه بحران‌ها و گرفتاری‌ها سپاه را در کنار خود دیده و هر جا کمبود و کاستی‌ای بوده است سپاه با توجه به رویکرد و ماهیت مردمی خود ورود به موقع داشته است.

خوش اقبال با بیان اینکه نباید شرایط کرونا مانع برگزاری عزاداری‌های محرم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی شود، گفت: برخی‌ها در صدد بودند محرم امسال بدون عزاداری باشد، اما با خوش ذوقی بسیجیان این تلاش آنان ناکام ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.