اعمال قانون و برخورد با رانندگان متخلف تشدید می شود
10 فروردین 1401 - 21:51
بازدید 79
3
استاندار ایلام: استاندار ایلام گفت: اعمال قانون و برخورد بر رانندگان قانون شکن و متخلف که جان خود و سایر رانندگان و سرنشینان را به خطر می اندازند، تشدید می شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در بازدید میدانی از تیم های امدادی، خدماتی و نظارتی مستقر در محورهای مواصلاتی ایلام – مهران، اظهار داشت: حضور فعال این نیروها در فاصله هر هفت کلیومتر در مسیر نقش بازدارندگی و آشکار سازی دارد و موجب می شود رانندگان مسیر را با دقت بالا و سرعت کمتری طی کنند.

وی افزود: برخی رانندگانی که به علائم هشدار دهنده و توصیه های ایمنی پلیس توجه نمی کنند بطور قطع موجب سوانح و تصادفات می شوند که وسایل نقلیه این قبیل رانندگان توسط پلیس توقیف می شود.

استاندار ایلام با اشاره به میزان وقوع تصادفات و تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در ایلام، یادآور شد: با وجود تکدر خاطر برای میزان فوت در تصادفات جاده‌ای استان، اما این تلفات و تصادفات نافی تلاش‌های مجموعه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان نیست و برای کاهش سوانح طی چند روز باقیمانده امیدواریم با تلاش این نیروهای پرتلاش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم هیچ حادثه ای را شاهد نباشیم.

بهرام نیا ادامه داد: در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی که امروز برگزار شد مقرر شد در پیچ های خطرناک بنا به تشخیص پلیس راه با نصب علائم هشدار دهنده ۱۰ کیلومتر سرعت مجاز خودروها کاهش یابد که این مهم باید با دقت اجرایی می شود.

وی با قدردانی از تیم های مستقر در محورهای مواصلاتی استان، افزود: علاوه بر کار جهادی نیروهای پلیس راه، تلاش سایر نیروهای راهداری،هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه های مرتبط قابل تقدیر و ستودنی است.

استاندار ایلام خواستار تشدید، نظارت و پایش لحظه ای تمامی محورهای مواصلاتی استان شد و تاکید کرد: طی روزهای آینده تردد به احتمال زیاد افرایش می یابد و این مهم وظیفه تیم های امدادی، خدماتی و پلیس راه دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید:
از چاله کرونا به چاه جاده ها ،جان ملت قربانی بی خیالی مسئولین !/مرگ و میرهای جاده ای کشور ،ظرفیت اعلام عزای عمومی را دارد !
مدیران عزیز ! شما و جان خانواده هایتان ،مسیر خانه باغ های سرطاف پر خطر است !

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.