قیمت مسکن در هر منطقه همدان متری ۲ تا ۳ میلیون تومان افزایش یافته است
05 مرداد 1401 - 14:15
بازدید 159
7
رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان: رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت مسکن خبرداد و گفت: قیمت مسکن در هر منطقه متری ۲ تا ۳ میلیون تومان افزایش یافته است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: ابراهیم جمالی با تأکید بر اینکه با افزایش قیمت مسکن کسب و کار مشاوران املاک کساد شده است، اظهار کرد: هرچند روز یکبار چندین مشاور املاک برای ابطال پروانه خود به اتحادیه مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر قیمت مسکن تأثیر بسزایی داشته است، تصریح کرد: در بازار املاک افزایش یا کاهش قیمت‌ها به عرضه و تقاضا بستگی دارد به‌طوریکه اگر بازار تأمین شود و عرضه افزایش یابد و مستأجری نباشد چه کسی می‌تواند برای مسکن خود نرخ تعیین کند؟

جمالی با اشاره به طرح مسکن ملی، یادآور شد: با توجه به اینکه ساخت و سازهای مسکن ملی زیاد شده امیدواریم بر روند بازار تأثیر بگذارد چرا که وقتی خانه زیاد باشد قیمت‌ها می‌شکند حتی اگر قیمت‌ها نامتعارف بالا رفته باشد.

وی با بیان اینکه  افزود: مسکن و شهرسازی در هشت سال گذشته باید اقداماتی در رابطه با مسکن انجام می‌داد ولی متأسفانه کوتاهی شده است. اگر همدان به سمت شمال شهر توسعه پیدا می‌کرد و زمین‌هایی با متراژ پایین به مردم داده می‌شد وضعیت مسکن اینگونه نمی‌شد.

بیشتر بخوانید:
کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه
چیزی جز رکود در انتظار بازار مسکن نیست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.