مطالبات شهرداری خرم‌آباد هشت هزار میلیارد ریال است
22 شهریور 1402 - 21:06
بازدید 55
7

شهردار خرم آباد گفت: میزان مطالبات این نهاد از دستگاه های اجرایی و مردمی هشت هزار میلیارد ریال است که درخواست می شود نسبت به پرداخت بدهی خود برای ادامه فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اقدام کنند. به گزارش گفتمان: داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: حدود پنج هزار میلیارد ریال از این مطالبات […]

منبع : ایرنا
پ
پ

شهردار خرم آباد گفت: میزان مطالبات این نهاد از دستگاه های اجرایی و مردمی هشت هزار میلیارد ریال است که درخواست می شود نسبت به پرداخت بدهی خود برای ادامه فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اقدام کنند.

به گزارش گفتمان: داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: حدود پنج هزار میلیارد ریال از این مطالبات به تنهایی متعلق به یکی از ادارات کل استان است که در صورت وصول آن، بسیاری از مشکلات مالی طرح های عمرانی در حال اجرای شهرداری برطرف می شود.

وی با اشاره به لزوم پرداخت عوارض توسط شهروندان افزود: شهرداری یک نهاد خودگردان است و بودجه مستقلی ندارد بنابراین انتظار می رود که شهروندان با پرداخت به موقع عوارض خود این نهاد خدمت رسان را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

بارانی بیرانوند با اشاره به فعالیت ۹۷۶ نفر در بدنه شهرداری خرم آباد عنوان کرد: پیش از این، شهرداری خرم آباد با یکهزار و ۴۰۰ نیرو اداره می شد که طی سه سال گذشته با تعدیلی که صورت گرفت بخشی از نیروهای در آستانه بازنشستگی این شهرداری، بازنشسته شدند.

وی اضافه کرد: این شهر در گذشته به لحاظ سرانه های فضای سبز و باغات، شهر خاصی بوده و بیشتر به عنوان یک باغ شهر مطرح بوده است که طی یک فرآیند در سال ۷۰ و به دنبال توسعه شهری، بخش عمده ای از این باغات به شهر و مناطق مسکونی تبدیل شده اند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه استاندارد فضای سبز کشور در حال حاضر بین هفت تا ۱۲ متر مربع به ازای هر نفر است، تصریح کرد: سرانه فضای سبز اجتماعی در مرکز لرستان پنج متر مربع می باشد که برنامه هایی از جمله ایجاد بوستان و پارک های جدید برای ارتقای این وضعیت در دستورکار قرار دارد.

خدمت رسانی ۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری خرم آباد به زائران اربعین حسینی

شهردار خرم آباد همچنین گفت: ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری همزمان با ایام اربعین حسینی، برای خدمت رسانی به زائران در اختیار ستاد اربعین استان قرار گرفتند.

بارانی بیرانوند اظهار کرد: این نیروها در موکب های بزرگ امام خامنه ای، موکب اعظم و موکب حضرت عباس(ع) استان به زائران اربعین حسینی خدمت کردند و سازمان آرامستان های شهرداری نیز در محل ورودی شهرستان چگنی اقدام به برپایی موکب نمود.

وی افزود: تمامی ظرفیت حمل و نقل اتوبوس های درون شهری شامل ۵۰ دستگاه نیز در پایانه های مرزی مهران برای جابجایی زائران مستقر بود و ترمینال برون استانی نیز در اختیار شهرداری قرار گرفت که نمازخانه و سرویس های بهداشتی آن برای زائران حسینی تجهیز شد.

بارانی بیرانوند با اشاره به تجهیز و آماده سازی نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک ها و نورپردازی آنها به منظور استقبال شایسته از زائران حسینی عنوان کرد: شهرداری در اجرای سوگواره منطقه ای “مَحرم مُحرم” و برنامه دلدادگان (جاماندگان) اربعین نیز مشارکت داشت.

بیشتر بخوانید:
۸۵میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های لرستان پرداخت شد
درآمدهای لرستان چقدر است؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.