عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات رضایت‌بخش نیست
17 مهر 1403 - 13:30
بازدید 13
0
معاون فرماندارهمدان: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات رضایت‌بخش نیست، گفت: از ۲۷۷ طرح معرفی شده به بانک، ۱۶۶ طرح موفق به اخذ تسهیلات شدند و بیش از ۱۰۰ طرح در صف انتظار دریافت وام هستند.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:اسدالله ربانی‌مهر سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در همایش مشاغل خانگی شهرستان همدان با اشاره به گزارش آماری عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و گلخانه‌ها، اظهار کرد: شهرستان همدان با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۶۶ طرح و ۶۰ درصد عملکرد و پرداخت ۴۵ میلیارد تسهیلات گلخانه‌ها، رتبه اول را در بین شهرستان‌های استان در دو حوزه مشاغل خانگی و گلخانه‌ها کسب کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: تسهیلات اشتغالزایی و عملکرد بانک‌ها در کارگروه اشتغال استان پیگیری و رصد می‌شود و در شش ماه اول سال پنج جلسه کارگروه برگزار و پیگیری‌های خوبی در راستای حمایت از تولید انجام شده است.

وی با تأکید براینکه بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اهتمام و اولویت بیشتری داشته باشند، افزود: استقبال مردم از مشاغل خانگی در سال‌های اخیر بسیار خوب و رو به رشد بوده و انتظار است بانک‌ها در راستای حمایت از تولید نگاه ویژه‌ای به مشاغل خانگی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.