استاندار ایلام در سامانه «سامد» پاسخگوی مطالبات مردمی بود
29 مهر 1404 - 17:20
بازدید 12
2
امروز و برای سومین بار در سال جاری، احمد کرمی، استاندار ایلام، از طریق سامانه سامد و پشت خط تلفن ۱۱۱، پاسخگوی مستقیم مطالبات مردم استان بود.
نویسنده : فاطمه عباسی منبع : تابناک ایلام
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس: سامانه «سامد» یا سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت، سال‌هاست در دولت‌های مختلف به‌عنوان ابزاری برای ارتباط مردم با دولت در استانداری‌ها فعال است.

این سامانه از گذشته مرکزی برای پاسخگویی مستقیم به خواسته‌های مردم در اختیار استانداران بوده و هم اکنون نیز در کنار دیدار‌های چهره به چهره استاندار ایلام، مردم می‌توانند بدون واسطه و تنها با یک تماس تلفنی، درخواست‌های خود را با نماینده عالی دولت در میان بگذارند.

ویژگی متمایز سامانه سامد به‌عنوان ابزار ارتباطی بین مردم و مقام عالی دولت در استان، شنیدن مطالبات، پیگیری و اجرای فوری آنها توسط دستگاه‌های اجرایی است.

امروز و برای سومین بار در سال جاری، احمد کرمی، استاندار ایلام، از طریق سامانه سامد و پشت خط تلفن ۱۱۱، پاسخگوی مستقیم مطالبات مردم استان بود.

در این برنامه، بیش از ۳۲ نفر از هموطنان درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلفی نظیر تسهیلات، پروژه‌های عمرانی و کمک‌هزینه‌ها به‌طور مستقیم با استاندار ایلام در میان گذاشتند و ایشان نیز بلافاصله با ارجاع موارد به دستگاه‌های مربوطه، پیگیری و اجرایی شدن آنها را خواستار شدند.

برخلاف رویه‌های پیشین در سامانه سامد، استاندار ایلام در هر سه دوره از برقراری این ارتباط، پیگیری مطالبات مردم را تا مرحله تحقق آنها ادامه داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.