آموزش و پرورش را تنها نگذاریم
02 مهر 1399 - 19:50
بازدید 246
5

معاون استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی آموزش و پرورش را نباید تنها بگذاریم چراکه بخش آموزش عمومی است و همه باید در حد توان به آن کمک کنیم. به گزارش گفتمان زاگرس:محمود ثمینی امروز در شورای اداری که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در […]

پ
پ

معاون استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی آموزش و پرورش را نباید تنها بگذاریم چراکه بخش آموزش عمومی است و همه باید در حد توان به آن کمک کنیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمود ثمینی امروز در شورای اداری که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در جلسات اساسی که تاکید شده حتما مدیر حضور داشته باشد گاها شاهد هستیم که معاون یا یک کارمند رده چندم حضور پیدا می‌کنند که تذکر داده شده است.

وی ادامه داد: در بحث آسیب‌های اجتماعی هم افزایی و همگرایی همه دستگاه ها را لازم داریم تا بتوانیم در ارایه خدمت به مناطق محروم و کو برخوردار و حاشیه نشین همه سهیم باشند.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: در ستاد بازآفرینی پایداری شهری اقداماتی انجام شده و در شرف انجام است، همچنین ستاد تسهیل در حال ارائه خدمات است که می‌توان از این فرصت استفاده کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیان کرد: از ابتدای نظام تاکنون خدمات زیادی انجام شده که با توجه به تبلیغات مسموم دشمن لازم است این خدمات به سمع و نظر مردم برسد.

ثمینی ادامه داد: در زمینه امنیت مانورهایی در سطح استان انجام شد که توانستیم نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و به دستگاه‌های اجرایی در رابطه با تقویت حفاظت فیزیکی خود تذکرات لازم داده شده‌است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید انتصاب بانوان و جوانان را مدنظر داشته باشند و از ظرفیت ۳۰ درصد بانوان و باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی باید در مدارس رعایت شود، افزود: بازرسین در حال کنترل هستند اگر مدرسه‌ای شرایط مورد نظر را نداشته باشد تعطیل می‌شود.

ثمینی ضمن تشکر از آموزش و پرورش در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، بیان کرد: آموزش و پرورش را نباید تنها بگذاریم چراکه بخش آموزش عمومی است و همه باید در حد توان به آن کمک کنیم.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.