رقابت‌های قوی‌ترین مردان کُرد ایران در سنندج پایان یافت
12 مهر 1399 - 7:22
بازدید 315
7

مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد ایران پس از سه روز رقابت با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دومین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان کُرد ایران با شعار جام مدافعان و حافظان سلامت طی روزهای نهم تا یازدهم […]

پ
پ

مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد ایران پس از سه روز رقابت با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دومین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان کُرد ایران با شعار جام مدافعان و حافظان سلامت طی روزهای نهم تا یازدهم مهر ماه سال جاری با حضور ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و آذربایجان غربی به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

در این مسابقات که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد ۲۴ مرد آهنین کّرد به مدت سه روز در آیتم‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله مقدماتی این مسابقات ورزشکاران در آیتم‌های اسکات تعادلی و کشیدن سورتمه با یکدیگر به مبارزه پرداختند که در پایان این مرحله ۱۶ ورزشکار توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

حمل چمدان، غلتاندن لاستیک و سه‌گانه (گذاشتن گوی روی سکو، حمل کیسه و کنده فلزی) آیتم‌های مرحله نیمه نهایی بودند که در آن مردان آهنین کُرد به جنگ آهن سرد رفتند و در پایان این مرحله هشت ورزشکار از گردونه رقابت‌ها حذف و مسابقات با هشت مرد آهنی دیگر در مرحله نهایی پیگیری شد.

هشت ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی در آیتم‌های سخت کنده فلزی، چرخ آسیاب، حمل شاسی، گذاشتن گوی روی سکو و لیفت رقابت‌های خود را برگزار کردند و در پایان عارف احمدی از ایلام، میلاد عباس آبادی و علی نوکانی هر دو از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و وحید امیری از کرمانشاه، ذکریا قاسمی و فواد امیری از کردستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

گفتنی است دومین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان کُرد ایران به همت هیئت پرورش اندام استان و کمیته برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد ایران و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان با هدف تقدیر و بزرگداشت جامعه پزشکی و درمان و مدافعان و حافظان سلامت برگزار شد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.