ممانعت از ورود هرگونه زائر عتبات عالیات به چرداول
15 مهر 1399 - 5:53
بازدید 178
6

فرماندار شهرستان چرداول گفت: در راستای ممانعت از ورود افرادی که قصد خروج از کشور و سفر به کشور عراق دارند ایستگاه بازرسی در شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان ایلام مستقر و بصورت شبانه روزی فعالیت دارند. به گزارش گفتمان زاگرس:الیاس فتاحی  در حاشیه بازدید از پلیس راه شباب اظهار داشت : […]

پ
پ

فرماندار شهرستان چرداول گفت: در راستای ممانعت از ورود افرادی که قصد خروج از کشور و سفر به کشور عراق دارند ایستگاه بازرسی در شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان ایلام مستقر و بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.

به گزارش گفتمان زاگرس:الیاس فتاحی  در حاشیه بازدید از پلیس راه شباب اظهار داشت : در راستای ممانعت از ورود افرادی که قصد خروج از کشور و سفر به کشور عراق دارند ایستگاه بازرسی در شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان ایلام مستقر و بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونای کشور و همچنین ستاد کرونای استان ورود هرگونه زائر عتبات عالیات در آستانه اربعین ممنوع است و از همه عاشقان ائمه اطهار علیهم السلام درخواست داریم به شهر مرزی مهران مراجعه نکنند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان چرداول یادآور شد: از ورود هرگونه مسافر و خودرویی که قصد رفتن به مهران را داشته باشند ممانعت به عمل می آید و خودروهای غیر بومی از ورودی شهرستان چرداول به محل زندگی شان عودت داده خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.