رعایت حقوق مردم توسط مسوولان مهم‌ترین معروف است
06 آبان 1399 - 18:12
بازدید 180
7

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.  به گزارش گفتمان زاگرس:محمود الله‌مرادی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف‌و‌نهی از […]

پ
پ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.

 به گزارش گفتمان زاگرس:محمود الله‌مرادی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف‌و‌نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: امروز دشمنان در تلاش برای ایجاد خدشه در اتحاد مسلمانان بوده و باید در این زمینه همه هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و در این زمینه علما و روحانیت وظیفه خطیری دارند و باید مبانی اتحاد را تبیین کنند و خطر تفرقه را بیان کنند.

وی افزود: در کنار آنها، مدیران استان در حوزه امر به معروف‌و‌نهی از منکر همیشه نقش خود را به خوبی انجام داده‌اند و در اجرای برنامه‌ها همراه این ستاد بوده‌اند و توانسته‌اند خواسته های ستاد را به خوبی پیاده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف‌ و ‌نهی از منکر کردستان ادامه داد: وحدت و همدلی مناسبی بین مسئولان در کردستان وجود دارد و علیرغم ترکیبی بودن مذهب در این استان شاهد برگزاری برنامه‌های بسیاری در راستای وحدت‌آفرینی هستیم.

الله‌مرادی یادآور شد: مردم استان نیز در کنار مسئولان همواره در امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر پیشتاز بوده‌اند و هیچگاه مسئولان و دولت را خارج از حاکمیت نمی‌دانند و با تمام ضعف‌ها آن را قبول دارند چرا که مخالفت با دولت را مخالفت با نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی بیان کرد: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در بخش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که امروز تمامی جوانان ما را مورد هدف قرار داده از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که برنامه‌های هدفمند را تدوین کرده تا در مسیر درست برنامه‌ها پیاده شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.