اجرای طرح دستگیری فروشندگان موادمخدر در همدان/۱۱۵ نفر دستگیر شدند
14 آذر 1399 - 11:13
بازدید 182
6

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگیری ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در نتیجه اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت […]

پ
پ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگیری ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در نتیجه اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود این دسته از افراد است پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، نسبت به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در سطح شهر همدان اقدام کرد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۱۵ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت مأموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.