مختومه شدن بیش از ۷۰۰۰ فقره پرونده اجرا در لرستان
15 آذر 1399 - 16:42
بازدید 211
4

مدیرکل ثبت اسنادو املاک لرستان ‌رشد ۸۰۰ درصدی پرونده‌های مختومه اجرا اسناد رسمی در استان طی ۸ ماهه اخیر خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس؛علی اکبر باقری از رشد ۸۰۰ درصدی پرونده‌های مختومه اجرا استان طی هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۷۴۰۵ فقره […]

پ
پ

مدیرکل ثبت اسنادو املاک لرستان ‌رشد ۸۰۰ درصدی پرونده‌های مختومه اجرا اسناد رسمی در استان طی ۸ ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛علی اکبر باقری از رشد ۸۰۰ درصدی پرونده‌های مختومه اجرا استان طی هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۷۴۰۵ فقره پرونده اجرا مختومه شده که ۲۵۴۶  فقره مربوط به مهریه بوده و رشد  ۱۰۱۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه۳۷۶۱ فقره تشکیلی در این مدت با رشد ۴۸ درصدنسبت به پرونده‌های تشکیل شده سال گذشته بوده است، تصریح کرد: لرستان رتبه سوم را در تشکیل و ختم پرونده‌های اجرا در کشور داراست و همچنان در صدر جدول قرار دارد.

باقری  رشد ۸۰۰ درصدی مختومه‌های پرونده‌های اجرایی را مرهون حرکت جهادی کارمندان اجرای اسناد رسمی استان دانست و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این حرکت ۷۰ درصد پروندههای تشکیل شده قبل از سال ۹۹ تا انتهای امسال مختومه شوند.

مدیرکل ثبت اسنادو املاک لرستان میزان وصول معوقات بانکی در هشت ماه سالجاری را بیش از  ۲۰۲۱میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل  رشد ۲۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.